14

833 41 0
                                    

Camila szemszöge

Reggel már az ágyban keltem fel, Lauren mellett. Az éjszakára megint csak egy szót találok, tökéletes volt. A házra meg egyszerűen szavakat nem találok, Lolo képes volt egy ekkora házba hozni, ráadásul meg is vette. Kettőnknek. Olyan, mintha egy álomban lennék, ezek után már nem is jöhetne rossz, már annyi mindent megéltünk, pedig még csak kb 3 hónapja ismerjük egymást. De mint mindig, tudom, hogy valami úgyis be fog ütni, szóval kiélvezem addig, amíg lehet.

- Olyan jó így felkelni. - szakította félbe a gondolkodásomat az édes hangja.

- Hogy így? - kuncogtam és felé fordítottam a fejemet.

- Hogy itt vagy mellettem. - válaszolt mosolyogva, én meg odahajoltam hozzá és köszöntöttem egy reggeli csókkal.

10 percig még csak fetrengtünk, majd végül kikeltünk az ágyból, és elmentünk zuhanyozni, persze külön-külön.

- Ugye tudod, hogy el kell mennünk fürdőruhát venni? - vetette fel a dolgot Lolo.

- Honnan tudod, hogy én nem hoztam? - kérdeztem meg tőle jelentőségteljesen és közelítettem felé.

- Mert ismerlek, és elfelejtetted. - kuncogott édesen.

- De egyáltalán minek? Tegnap este se volt szükségünk rá. - karoltam át a nyakát, ő meg a derekamra rakta a két kezét.

- A strandon szerintem nem akarsz pucéran fürdeni, na meg aztán inkább meghagyom csak magamnak a látványt. - vigyorgott, mire én elpirultam.

- Ez egy nagyon jó meglátás. - válaszoltam, majd megcsókoltam.

Végül nagy nehezen elindultunk. Lauren a garázs felé vette az irányt majd felnyitotta, és attól, amit ott láttam, elállt a szavam is. Bent volt a garázsban egy Porsche Cabrio 4 Sitzer sportkocsi, egy Suzuki GSX-R 600k7 meg egy Audi RS8 Quattro. Igen így ismerem a motor meg a kocsi márkákat. Az Audikat meg imádom.

- Ez-ez.. ezek a mieink? - dadogtam ki az első mondatot.

- Látsz itt mást is? A mi garázsunkban állnak. - vigyorgott önelégülten. - És az Audi csak a tiéd!

- Most viccelsz? - néztem még mindig hitetlenül.

- Úgy nézek ki, mint aki viccel? - hát tényleg nem úgy nézett ki, mint aki viccel. - Akkor gyerünk! - dobott oda nekem egy kulcsot, ami feltételezhetően a kocsit nyitja.

- Nem-nem, bármennyire is akarom vezetni, most gyalog megyünk. - löktem vissza neki a kulcsot.

- Miért? - kérdezte.

- Mert most sétálni fogunk, csodáljuk a szép látványt. - jelentettem ki, majd fogtam a kezét és kihúztam a garázsból.

- Jézusom, mikre rá nem veszel te. - fogta a fejét miközben elkezdtünk sétálni. Felnevettem, majd folytattuk csendben a sétát, nem kínos csend volt. Én majdnem szívinfarktust kaptam a gyönyörű tájat, ahogy elnéztem Lolot, ő sem volt másképp ezzel. Bementünk az első bevásárlóközpontba, és utunkat egyből a fürdőruhák felé vettük. Már vagy a tizenötödik boltba mehettünk be, és kezdtem ideges lenni, mert nem volt sehol sem megfelelő. Vagy a méret nem volt jó, vagy a szín nem tetszett. Végül bementünk az utolsó boltba. Ahol megtaláltam a tökéletesen, egy fehér színnel borított bikini volt, első látásra beleszerettem. Felpróbáltam, és hála istennek jó volt. Miután Lauren kifizette, elkezdtünk sétálgatni, és beszélgettünk minden féle hülyeségről. A Chapultepec-parkban kötöttünk ki végül, és leültünk egy padra, ami úgy nézett ki, hogy Lolo ült a padon, én pedig az ölében. A park egyébként gyönyörű volt.

Mindent róladWhere stories live. Discover now