8

783 47 3
                                    

Lauren szemszöge

Reggel csak úgy kipattantak a szemeim. Esküszöm ilyen kipihent nagyon régen voltam már. Camz még mindig aludt, így tudtam csodálni a csodálatos arcát. Komolyan annyira szerencsés vagyok, hogy rátaláltam. Jobban szeretem, mint az életemet, meghalnék érte. Soha nem akarom elveszíteni. És tudom, hogy ő is így érez, mert látom rajta.

- Jó reggelt! - köszöntem neki, amikor láttam, hogy ébredezik.

- Neked is. - mosolygott aranyosan. - Mióta vagy fent?

- Most keltem úgy 5 perce. - simítottam el egy hajtincset az arcából.

- Miért nem keltettél fel? - kérdezte és közelebb bújt hozzám.

- Nem akartalak felkelteni, olyan édes voltál. - pusziltam meg az arcát, de ő többet akart és egy csókba húzott vissza. Miután felkeltünk, visszaindultunk a kocsihoz, aztán onnan pedig irány vissza a motelba. Az autónál nem volt senki így nyugodt szívvel néztem végig, hogy nincs-e rajta nyomkövető vagy esetlegesen egy kisebb mikrofon, hogy lehallgassanak minket. Ezt leellenőrizve biztos fejjel nyugtázva intettem Camilának, hogy indulunk, és beszállhat. Beültem én is, majd elhajtottunk.

Körülbelül egy óra múlva már a motel parkolójában álltunk, majd felmentünk a szobába. Na igen, lehet nem kellett volna, mert ami ott várt, mindennél rosszabb volt.

Camila szemszöge

- Te mit keresel itt? - nézett Lauren az Ally mellett álló csajra hitetlen fejjel.

- Jöttem hozzád! - vigyorgott és jött közelebb Lolohoz, de ő hátrább lépett egyet.

- Minek? - kérdezte ridegen a mellettem álló lány. Én meg csak figyeltem az eseményeket, azon gondolkozva, hogy ki ez a némber.

- Hallottam, hogy baleseted volt és gondoltam megnézem, hogy vagy. - válaszolt a feltett kérdésre.

- Kösz, jól vagyok. El is húzhatsz innen! - állt el az ajtótól és rámutatott.

- Miért vagy ilyen velem? - tette fel a kérdést és megrázta a fejét.

- Ez kicsoda? - szólaltam már én is.

- Lucy vagyok, kit tisztelhetek a személyedben, szépségem? - nézett rám a mostmár Lucynak nevezhető "emberi lény" és nyújtotta felém a kezét.

- Camila. - fogtam vele kezet, de már most nem volt szimpi a csaj.

- Öhm...Lauren! Beszélhetnénk egy percet odakint? - nézett rá a lányra Ally.

- P-persze! - felelte, és ránézett egy "gyilkos" pillantással Lucyra, majd elhagyták a szobát ezzel egyedül hagyva a csajjal.

- Szóval te lennél Lauren új kiszemeltje? - lépett hozzám közelebb.

- Mint látod, de te ki vagy? - tettem egy lépést hátra.

- Lauren exe! - bökte ki egyszerűen és megint elkezdett felém jönni.

- Áhh, akkor mindent értek! - forgattam meg a szememet.

- Én is értem Laurent, hogy miért veled jött össze. Egészen jól nézel ki. - szorított a falhoz.

- Hát köszönöm! - léptem egyet és elsétáltam volna, ha engedett volna. - Mit művelsz?

- Bármit, amit megtehetek. - és amint ezt ki mondta lekapott, mire pont ekkor nyílt ki az ajtó, Lolo jött be rajta egyedül. Én egyből ellöktem magamtól.

- Mi a kurva isten folyik itt?! - ordított fel Lauren.

- A kis barátnőd rám mászott. - vágta oda a lánynak.

Mindent róladWhere stories live. Discover now