Ally szemszöge
Éppen a motel szobába ültem, mikor Dinahék berobbantak az ajtón ezzel kizökkentve az unalmas minden napjaimból. Mióta Camren lelépett Mexicóba, nagyon közel kerültünk egymáshoz. A sulijukból meg persze senki nem tud erről semmit, bár Amy és Lauren anyja elszántan kutatják őket. Na mindegy, úgy se fogják megtalálni.
- Pattanj fel a seggedről, csajszi. Indulunk! - vágta be egyből Dinah.
- Hova? - néztem a két magas lányra értetlenül. Dinah elkezdte összepakolni a cuccaimat az utazótáskámba, figyelmen kívül hagyta a kérdésem, mire Manira pillantottam.
- Meglátogatjuk Camilát és Laurent. - válaszolt végül Normani.
- Erről mikor akartatok szólni?
- Most! - szólalt meg Dinah, aki még mindig a ruháimat dobálta.
- És-és mikor indul a gép? - kérdeztem.
- 2 óra múlva. - felelte DMac, majd a kezembe nyomta a teli pakolt táskámat.
- Király. Ők tudnak erről? - játszottunk továbbra is kérdezz-feleleket.
- Persze, hogy nem. - nevetett Mani. - Majd beállítunk, hogy meglepetés.
- Okés, de ha nem akarjuk lekésni a gépet ideje lenne indulni. - kezdtem el sétálni az ajtó felé. - Én vezetek. - nem szóltak semmit, csak követtek, majd kocsiba szállás után megindultunk a reptérre. Kb holnap reggelre érünk valamikor oda.
Lauren szemszöge
Reggel kinyitottam a szememet és egy gyönyörű szépséget találtam magam mellett, aki még mélyen aludt. Óvatosan elkezdtem simogatni az arcát, hogy felébredjen.
- Hagyj még aludni.. - nyüszögött és elfordult a másik irányba én meg csak mosolyogtam.
- Ideje felkelni. - bújtam oda hozzá.
- Hány óra? - kérdezte a fejét a párnába fúrva. Megfogtam a telefonomat és megnéztem, hát amit láttam, az még engem is meglepett.
- Reggel 8.
- Mennyi? Na most húzzál innen! - kiáltott rám.
- Kelj fel, Camzi. Új ágyat kell vennünk! - nevettem fel.
- Miért? - nézett rám álmosan.
- Nagyon elemedben voltál tegnap este, és egy kicsit eltörted a háttámláját az ágynak. - válaszoltam kuncogva.
- Hoppá. - kacagott fel ő is, majd megcsókolt. - Nem kellett volna kikötözni, már vagy harmadjára.
- Inkább az volt a baj, hogy túl jó vagyok. - mosolyogtam önelégülten.
- No ego, drágám, no ego. - nem válaszoltam, csak megforgattam a szemem, és megindultam a fürdő felé, hogy lezuhanyozzak.
Camila szemszöge
Lauren miután elment fürdeni, gondoltam egyet és utána mentem, nem vittem magammal semmit, egyszerűen csak benyitottam, amikor odaértem, és pont jókor. Éppen vette le a pólót, ami rajta volt és, ami történetesen az én pólóm, így csak egy szál bugyiban állt, háttal nekem.
Nem vette észre, hogy bejöttem. Közelebb mentem hozzá, és egy apró csókot adtam a nyakára, mire ugrott egyet ijedtében.
- Bérgyilkos vagy, de ijedezel itt egy csóktól? - nevettem fel.
- Nagyon vicces vagy. - nyújtotta ki rám a nyelvét. - És egyáltalán mit akarsz?
- Folytatni a tegnapit. - mondtam neki perverzül.
YOU ARE READING
Mindent rólad
FanfictionCamila Cabello egy nagyon befolyásos személy, aki a kém suli harmadik évfolyamát kezdi. Az iskolában mindenki a legjobbnak tartja már most, és ezzel barátnői Dinah és Normani sincsenek másképp, mindenki felnéz rá. Barátja Dylan O'Brien nagyon szeret...