Kurşun.
Sanki etine değilde, kalbine saplanmıştı kurşun. Bilinci kapanmak üzereyken, ince bir kız sesi yankılandı. Nerede olduğunu bile idrak edemezken, kızın dudakları arasından dökülen cümleyi zar zor seçebilmişti.
'Çok kan kaybediyor, ameliyathaneye alıyoruz.' Hastanedeler miydi? Oysa üşüyordu. Kendisini hala, gecenin karanlığında bir asfaltın soğukluğunda yattığını zannediyordu. Konuşan kız doktor muydu? Şimdi dermanı olsaydı konuşmaya 'Bırakın!' derdi. 'Uğraşmayın.' Canını yakmamıştı ki etine saplanan bu kurşun yaşamak kadar.
'Kan grubu 0 rH negatif. Tüm hastaneye duyurun! Kanı tedarik edin bir an önce, oyalanmayın!' diye bağırdı aynı ses. Histerik bir şekilde kahkaha atmak istedi genç adam. Kim onun hayatını kurtarmak gibi aptallık yapardı ki? Ancak bir düşünce halinde kalmıştı bu istediği. Derin bir öksürük ciğerlerinden yukarıya doğru çıkarken dışarıya ulaşmak için izin istedi genç adamdan. Dudaklarını hafif bir şekilde aralayıp öksürmeye başladığında başında ki doktorun bakışları ona dönmüştü.
'Beni duyabiliyor musun?' diye sordu gözleri kapalı adama bakmaya devam ederken. Bir tepki vermek istesede gözlerini dahi aralayamadı adam.
'İsmi Demir, Demir Saral. Ailesine haber verin!' dedi aynı şekilde doktor. Sesinde panik olmasa da emir yağdırdığı kişiler panik halinde koşuşturuyordu.
Gözlerini bir kaç kez zorladıktan sonra can yakıcı bir yavaşlıkla araladı.
'Sakin ol! Hastanedeyiz, şimdi seni ameliyathaneye alıyoruz.' dedi doktor. Demir gözlerini tekrar kapatırken mosmor olmuş dudaklarını aralamaya çalıştı bu sefer. 'İstemiyorum.'
Ben geldim. Karakterler Miray ve Boran ancak isimlerimiz değişti. Meftun'dan sonra böyle bir karakter yazmak bana ne katar, ya da benden ne alır bilemiyorum.
Sadece heyecanlıyım, bildiğimiz gibi değiller çünkü 😻
Umarım beğenirsiniz, umarım seversiniz. Heyecanla yorumlarınızı bekliyorum.
Twitter isimlerinizi yazarsanız eğer takip ederim, bu hikayeyi twitterada taşımak isterim 💕
Twitter:lunareclipse_hl
instagram:hileon_hl
Hepinizi bekliyorum. Sevgiyle kalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HERCAİ
FanfictionHercai: Hiçbir şeyde kararlı olmayan, bir dalda durmayan, bir işi sonuna değin götürmeyen, aşkta bağlılığı bulunmayan kimse.