//4\\

1.1K 80 6
                                    

-Gdzie jest Jess?-zapytałam.

-W swoim pokoju. Gdy wejdziesz po schodach odrazu w lewo-odpowiedziała a ja udałam się do pokoju kuzynki.

Weszłam do pokoju dziewczynki, która odrazu wstała ze swojego łożka.

-Ellie to ty?-zapytała.

-Inna dziewczyna nie wieszła by teraz do twojego pokoju-powiedziałam i mocno się przytuliłyśmy.

-Nawet nie miałam pojęcia jak wyglądasz-oznajmiła dziewczynka.

-Ja też-odpowiedziałam.

-Pewnie mama zaraz nas...

-Dziewczyny kolacja!

-No właśnie-powiedziała Jess i zaczęłyśmy się śmiać.

Udałam się z kuzynką do jadalni na kolacje. W trakcie jedzenia rozmawialiśmy oczywiście jak tam w szkole itp...

Po skończonym posiłku wniosłam walizke do pokoju Jess i dziewczynka pokazała mi miejsce, w którym mam dać swoje rzeczy.

Gdy się rozpakowałam poszłam wykonać wieczorną toalete. Po podróży byłam mega zmęczona więc już o 20:30 zasnęłam.

****

Obudziła mnie dziewczynka, która po mnie skakała.

-Co? Ja chce spać!-powiedziałam i rzuciłam ją poduszką.

-Dzisiaj jestem umówiona z moją koleżanką na dwór i nasze rodzeństwo nas pilnuje...

-A co mi do tego?-zapytałam z zaspanym głosem.

-A to, że ja nie mam rodzeństwa a akurat u mnie jesteś więc idziesz ze mną!

-Ughh niech ci będzie-zgodziłam się no taki ma charakter, że jak bym się nie zgodziła to nie wiadomo co by było dalej...Jest dopiero pierwszy dzień, więc nie chciałam sobie niszyć wakacji.

Wstałam z łóżka, wybrałam sobie ubrania na dzisiaj i udałam się do łazienki. Tam umyłam zęby, ubrałam się, zrobiłam sobie makijaż i poczesałam swoje włosy. Gdy byłam gotowa poszłam do kuchni na śniadanie.

Po zjedzeniu wyszłam z Jess na dwór. Zaciągnęła mnie na stary plac zabaw, na którym umówiła się z jej koleżanką.

-Nie ma jakiegoś nowszego tego placu zabaw?-zapytałam.

-Ale na nim właśnie poznałam moją koleżanke więc zawsze tutaj się spotykamy. A tak swoją drogą to cocia mi mówiła, że ty też byłaś na tym placu zabaw. -odpowiedziała dziewczynka.

-Niby kiedy... w brzuchu??

-O widze ich!

-Ich?-zapytałam.

-No ją i...


*************

Taki polsat😛 Jade jutro na narty i nie wiem czy będę tam miała internet. Jeśli będzie to dodam rozdział, ale jeśli nie będzie internetu rozdział pojawi się za ok. 10 dni😒

Plac Zabaw//Marcus&MartinusOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz