notka👇🏻🙊
Na szczęście każdy spał, więc weszłam na luzie do pokoju Jess. Tam przebrałam się w piżame i poszłam spać.
Następnego dnia w południe obudziła mnie moja kuzynka.
-Co ty tak długo śpisz?-krzyknęła mi do ucha.
-Bo jestem zmęczona?-odpowiedziałam bardziej pytając.
-Pójdziesz ze mną do Kylie?-po jej słowach zmroziło mi krew w żyłach.-No co?
-Wiesz Jess...
-Dobra chodź, nie marudź-przerwała mi.
POV Martinus
Gdy się obudziłem w głowie miałem tylko Ellie. Moją jedyną, najukochańsą i najsłodszą Ellie. Jednak też się martwie o to co będzie jak wyjedzie. Co prawda, jest jeszcze czas, ale tak na przyszłość też czasami warto myśleć...Wstałem leniwie z łóżka i podeszłem do mojej dużej szafy. Wyciągnąłem z niej ubrania i się w nie ubrałem. Tak jakoś nic mi się dzisiaj nie chce robić... Pomijając spotkanie z Ellie, oczywiście. Po tym wyszedłem z pokoju a na korytarzu spotkałem Brooke.
-A Marcus co?-zapytałem bo zwykle wszędzie gdzie ich widze, to razem.
-Śpi a ja nie mam co robić.-odpowiedziała znudzona.
-To chodź na śniadanie.-zaproponowałem i poszliśmy do kuchni.-Co chcesz?
-Mi tam w sumie obojętnie, byle żeby coś zjeść.-odpowiedziała nie odrywając wzroku od telefonu.-A jak tam z Ellie?
-Dobrze, nawet bardzo-odpowiedziałem troche rozmarzony.-A co?
-A nic tak się pytam.-prychnęłam.-W końcu to moja przyjaciółka...
Gdy spokojnie jadłem z Brooke naleśniki to akurat do kuchni przyszedł Marcus.
-O śpiący królewicz zaszczycił nas wreszcie swoją obecnością.-prychnęła Brooke.
-Chyba śpiący nadworny błazen.-powiedziałem na co ja i dziewczyna błazna się zaśmieliśmy.
-Która jest?-zapytał ledwo co przytomny Marcus i się przeciągnął.
-Tak dokładnie to 12-odpowiedziała Brooke.
-Nie wiem czy wiesz, ale to spoko czas jak na niego.-zwróciłem się do dziewczyny.
-No to teraz już wiem..-prychnęła.
Po śniadaniu postanowiłem napisać do Ellie.
Do: Ellie🌚❤️
Gdzieś dzisiaj?Od: Ellie🌚❤️
Jak już to wieczorem😩Do: Ellie🌚❤️
Czemu nie teraaz? :(Od: Ellie🌚❤️
A co ty taki ciekawski? 😂😏😆Do: Ellie🌚❤️
Bo jestem twoim chłopakiem i musze wiedzieć co robisz bo jakby coś ci się stało to musze przybiegnąć ci na ratunek. Teraz już wiesz?😂Od: Ellie🌚❤️
No to fajne masz wytłumaczenie haha 😂💗Do: Ellie🌚❤️
To dowiem się wreszcie co moja królewna zamierza teraz robić zamiast spotkać się ze swoim księciem?Od: Ellie🌚❤️
Te uważaj bo poetą zostaniesz😂💕 Ide z Jess na 13 do jej kol Kylie. Tak mi się tam chce iść jak krowie tańczyć.Do: Ellie🌚❤️
Ehh no to napisz jak wrócisz to się spotkamyOd: Ellie🌚❤️
Okeyy to do zoba królewiczuNie odpisałem jej nic. Troche mi się nie chce wierzyć, że ona idzie z Jess. Troche dziwnie do mnie pisała. Taka zabawna i sama się mnie wypytywała co ja taki ciekawski i te sprawy. Żeby nie wyszło na to, że jestem zazdrosny czy coś, tylko się martwie. Martwie się, że ona pójdzie gdzieś z jakimś innym chłopakiem. Rok temu miałem dziewczyne. Której nawet się tak nie da nazwać. To była moja szefowa a ja jej niewolnikiem. Blondynka, zestaw małego cynkarza zawsze przy sobie, nie dość, że mnie zdradzała to jeszcze wykorzystywała mnie; „misiu a kup mi to" a ja naiwny tak byłem w nią wpatrzony, że robiłem wszystko to o co ona mnie prosiła. Gdy mój brat dał mi kopa w dupe i się opamiętałem to z nią zerwałem. Od tamtej chwili jestem wyczulony na takie rzeczy. Dlatego też zdecydowałem, że będę ją śledził.
Mam dla was pewną niespodziankę związaną z książką Internetowa przyjaźń- Martinus Gunnarsen😏 Niestety jest to sprawa kilku miesięcy, ale mam nadzieje, że poczekacie😮🙊💗
CZYTASZ
Plac Zabaw//Marcus&Martinus
Fanfiction-Ale obiecasz mi, że jeszcze się spotkamy?-zapytał. -Obiecuję-powiedziałam z uśmiechem. 21.07.2018-355 w fanfiction💜