השיר בפרק הזה,הוא אחד השירים החדשים (לפחות לי) ובין אהובים עלי בעברית,והקליפ גם מושלם.
תודה על אהבה שלכן בפרק הקודם ובכללי,אתן מדהימות ואני מעריכה ואוהבת מאוד!!!
קבלו פרק מדהים-השותפים 2:פרק 24-
כשזוג חוגג מסיבת רווקים/רוקות לפני שהם מתחייבים אחד לשניה באופן רשמי,זה בדרך כלל קורה בנפרד,באזורים שונים בארץ או בחול.הוא עם החברים,היא עם החברות.
לרוני ולדן היתה סוג של בעיה הם בלתי נפרדים,כך שהמנהג המקובל לא לראות את הצד השני כמה ימים לפני החתונה לא הסתדר להם,לדחפים וליצרים המוזרים שלהם,וגם את מסיבת הרווקים והרוקות החליטו לחגוג באותו אזור,סוג של במשותף.
שלושה ימים במיקונוס,באחד מהמלונות היקרים והיפים ביותר, כל החבר׳ה,החברים של דן וציאי החברות של רוני.ביום הראשון כל אחד עם הסביבה הקרובה שלו,בניפרד לחלוטין כי עדין גם הזוג הכי דביק בעולם צריך יום וקצת להתגעגע.
אז הבנים טסים בלילה והבנות בשעות הבוקר המוקדמות,יסמין ועדי אחראים להפקת האירוע,לתיכנון של כל צד,והתיאום בין הצדדים וכמובן בלנסות להתחשב בבקשות הזוג.-כיאלו לא מדובר באירוע שלהם-~~~
אני נוחתת בבוקר יום השני למסיבת הרווקות של רוני,בהרתעה של רגע בועז החליט שאני צריכה להיות במשרד הטיסה אף על פי שהודעתי שלקחתי חופש בימים האלה.נדמה שמהרגע שלא באמת הצגתי את בבקשתו ובקשת גוש.גוש יושב לו על הצוואר, ובועז יושב לי על הצוואר,אפקט הפרפר,או אפקט הדומינו,אחד נופל ושלל אירועים מתרחשים בעקבותיו.
אני מצליחה בקלות לתפוס מונית באזור.נדמה לי שהמנהג מבקש ממני מחיר קצת הזוי וגובה עבור הנסיעה אבל אני לא מנסה להוריד את המחיר או להתווכח איתו,אני גם כך בסוג של חופשה,ונותנת לו ככל הנראה לעקוץ אותי כהוגן.
כשהוא עוצר מול מלון שיותר נראה כמו בוטיק מפואר,הלסת שלי כמעט נשמטת אבל אני מנסה לבלוע את העובדה שיפה פה מעבר למראה התמונות באתר,כמה מפתיע בדרך כלל זה כל כך הפוך!
אני מניחה את הכסף בכף ידו של הנהג,מנסה לבטא את ה׳טנקס׳
שלי במבטא הבריטי שאני עובדת עליו,יוצאת מהמונית,מוציאה את המזוודה ומקדמת על עבר המלון.לאחר אין סוף הסברים לגברת שבקבלה,אני מצליחה לאתר את מספר החדר שלי,וממהרת על עבר המעלית שנפתחת באופן מפתיע בקומה ללא לחיצה בכפתור החיצוני.הפרפרים בבטן שלי מתחילים להיכנס לפעולה,עוד שבועיים החברים הכי טובים שלי מתחתנים,הזוג שמימי התיכון יחד,שעברו אין סוף פרדות זמניות
וחזרות נצחיות בקרוב יעמדו תחת חופה,מה גם שהתרגשות נובעת מהעובדה שהם חושבים שאני צריכה להגיע רק בערב,אך עשיתי הכל,בכדי להגיע לפני,אני מדמיינת בראשי את הבעת הפנים של רוני,והצרחות ומתאפקת שלא להתפקע מצחוק.
YOU ARE READING
-השותפים 2-
Romance•הושלם• מגנט תמיד ימשך למגנט אלו הם חוקי הטבע לכל סיר יש מכסה,לפחות כך מישהו אמר לה ואם לאדם יש כמה מכסים?ואם מגנט נמשך למגנט אחר בן זוגו הראשון מקנא?ובמציאות שהמכסה נשבר אפשר לתקן אותו?ואם כן הוא עדין יהיה מתאים ומדוייק לסיר?שאלות על גבי שאלות;האם...