השותפים 2:פרק 26

3.9K 160 41
                                    

אוהבת אותכם,פרק נוסף באהבה ממני -

השותפים 2:פרק 26-

עומר:

כשעליתי לרכבה,והריח המוכר הציף אותי כמעט ולא יכולתי להימנע מלקרב אותה אלי.המרחק בנינו לא עושה לי טוב בלשון המעטה והעובדה הזו מתחזקת עם הזמן,ככל שאני בלעדיה אני מאבד את עצמי.

ליבי חלוק,אני אוהב אותה,אוהב אותה עד שכל החלקים בגוף שורפים מכאב.אבל הסיפור עם עידן מנקר בראש.מדובר בחבר הכי טוב שלי,באח שלי,בשותף שלי והמחשבה שהוא והיא שכבו מטמטמת אותי,הופכת אותי למנוקר,רחוק ואגרסיבי.

הנסיבות לא חשובות לי,למרות שהן צריכות להיות חשובות
שניהם היו תחת השפעת אלכוהול,שניהם חשבו שאני מת ואני צריך לזרוק את הרגש שמנחה אותי וללכת במסלול הברור של ההגיון,אחרת אני מאבד את עצמי,בתהיות ושאלות כואבות.

אלה עוצרת את הרכב ליד ביתה,אני לא נמנע ומחייך לעברו
אני חוזר לביתה אבל הוא ביתי.שם אני באמת בבית,רק איתה אני מרגיש שהחיים שלי במסלול הנכון,שאני עושה משהו נכון.

״אני אקח את עלמה למיטה״אני מלמל פותח את דלת הרכב,יוצא פותח את הדלת האחורית ונושא את עלמה .אני אוהב את עלמה,
אני אוהב את הבת של אלה אף על פי שהיא לא הבת
הביולוגית שלי,כואב להסתכל למציאות בעינים, אבל זו האמת. אני לא אבא שלה,שם המשפחה שלה לעולם לא יהיה שם המשפחה שלי,ואני לא הורשתי מיליגמר מהיופי שלה,ולמרות זו,יש לי רגש אבהי כלפיה,היא נכנסה לי ללב מהרגע הראשון שראיתי אותה,בביטחון שלה שהיא דיברה אלי בעינים הגדולות והאפורות שלה, באינטליגנציה הרגשית הגבוהה שלה,היא מרגשת אותי,היא מדהימה אותי...ובכל גלגול אחר היא היתה צריכה להיות שלי ושל אלה,אבל לחיים תוכנית אחרת.

אני נעצר במפתן הדלת,מסתבך במעט עם צרור המפתחות שלי
וכמעט לא מאמין שלא שכחתי איזה מפתח פותח את הדלת.היא נפתחת במהירות יחסית.והריח שוב מציף אותי,שילוב של שתי הנשים המרכזית בחיי יחד עם ריח של בית,שאתה שב הבית אתה מבין שיש לו ריח מיוחד,של חום,רגש,הבנה ושלווה.שלווה זו המילה המדויקת כי זה מה שחפשתי כל חיי ומצאתי במערכת היחסים עם אלה.אתה קם בבוקר בידיעה שיש לך בשביל מה לקום,רואה את הצד הטוב בחיים,מעריך, אוהב ,ומתגעגע,מגיע לבית ומבין שהוא לא ריק שיש מישהו שאוהב אותך,שיש מישהו לצידך שרוצה אותך.

תמיד היו בחורות מסביבי,תמיד כיבכול,הן רצו אותי אבל הן ראו רק את ׳הפלקט׳,החיצוניות ,הכסף,המכוניות, המעמד.
וזה לא שאני חיפשתי יותר מדי,לא שאני צדיק גדול
אבל עמוק בתוך התת מודע,חפשתי משהו מעבר והיה לי קשה לומר מה מפריע לי,מה חסר לי,או למה אני שוכב היום איתה ומחר עם אחרת,אם בעצם חוץ מהנאה רגעית זה לא נותן לי כלום אלא הורג את הנפש.

-השותפים 2-Where stories live. Discover now