השותפים 2:פרק 31.

2.8K 201 43
                                    

רגע לפני שנכנסים לאווירת הפרק,אני רוצה 👏🏻(כפיים)
מה לא עשיתי בכדי שיעלה פרק היום!מה לא...
(ושלא תחשבו שזה פותר אותכם מהלצביע ולהגיב!)

השותפים 2-פרק 31.

בעבר יצאתי לי להיות בחו׳ל לבד,ותמיד נהנתי מזה.חברים מקומיים,אנשי עסקים,מסיבות בערבים,אלכוהול בחורות...
כעת הלבד בחול הפך לחסר משמעות,אין לי רצון לצאת בערבים,בחורות שעוברות ברחוב לא מעוררות בי דבר,ואני פשוט רוצה לחזור למקום אחד,לאישה שלי,ולילדים שלי.

אני מגלגל את המילה הזו על הלשון בתקופה האחרונה,מול המראה מול אלה,מול העובר.אני צריך להתרגל לזה,לעובדה שאני הופך להיות אבא באופן רשמי,זה מרגש אותי והופך אותי לדאגן יש שלושה אנשים בעולם שהם הכל בשבילי,שהם האוויר שלי והם הכי חשובים לי,אסכן את חיי עבורם,ואעשה הכל בשבילם.

מתהפך במיטה משהו מציק לי,אני לא מצליח להבין במדויק מה,אז אני פורס את הפוך שוב,קם לשתות מים,מדליק את הפאלפון מכבה.הגוף שלי עייף אבל אני לא מצליח למצוא מנוחה,מועקה יושבת לי בלב,אולי זו תחושת הלבד הזו,אני כבר לא רגיל אליה,היא זרה לי עכשיו,ואני מצליח להבחין שהיא היתה קיימת בי בעבר.מצאתי את הנחלה שלי,אני מאושר,אני מרגיש שאחרי כל מה שעברתי,אחרי כל מה שאלה עברה העולם צועק לנו שעכשיו הגיע הזמן שלנו,לשמוח להרגיש את אהבה שוב,לחיות ולהחזיר את החיוך אחד לשניה.

אני קם מהמיטה,המוח והרגלים שלי מובילים אותי אל הקופסא שמונחת על השולחן,קטנה אדומה אני פותח אותה בפעם המליון
היום,ולא אני לא נתקף בתחושות של חרדה או פחד,ואני לא מצטער שקניתי אותה ומעיקה לא מגיעה מהכיון הזה,אולי אני סתם מתרגש.

זה צעד שאני חייב לעשות,לא כי אני צריך טקס ולא כי המצב הנוכחי לא טוב לי אלא שזו הדרך לצעוק לעולם,באופן רשמי,
שהיא שלי,רק שלי.היא בטח היתה אומרת שזו אימרה רכושנית
אבל אני יודע בתוכי שברגע שהיא תראה את הטבעת,היא תחייך
למרות כל הפחדים שלה מנישואים ומהתמסדות אני יודע שמשהו השתנה,שהפחד שלה כבר לא כל כך גדול,וגם הפחד שנשאר אני אדאג לאעלים אותו,אם כמה שזה נשמע קיטשי, דביק אני רוצה שהיא לא תדאג יותר,שהפחדים שלה יעלמו.

בראשי אני יכול לדמיין אותה בשמלת כלה,בחתונה שתוכננה להיות יחסית מצומצמת כי היא תרצה משהו פשוט וצנוע,אבל בסוף נמצא את עצמנו עם אלף מוזמנים,והיא תקלל את המאפר
שהגזים באיפור ואני אהיה בלחץ כי אני ארצה לשלוט בעניינים
אבל כולם יצעקו שאני חתן ואני צריך לארגע,ואחרי יום מורט עצבים אני פשוט אראה אותה והרע יעלם לי מהראש,והלב שלי יפרפר בתוכי,ועיניה התמלאו דמעות,ורשמית אהפוך לשלה והיא תהפוך לשלי.

-השותפים 2-Where stories live. Discover now