8

1.9K 158 19
                                    

Събудих се твърде рано. Защооо... искам още да поспя, но не ми се спи ( логика😂 ). Станах от леглото и потърках очите си. Отидох в банята. Изкъпах се, измих си зъбите и още по хавлия отидох пред гърдероба ми. Започнах да мисля какво да облека за срещата ми с Те. След 10 минутно мислене реших. Облякох се с черни тесни дънки и бяла тениска. След това отидох пред огледалото и започнах да си оправям косата. Когато я оправих се погледнах. Изглеждах много добре. Реших да отида в кухнята и да закусия. Свърших със закуската и отново отидох до стаята ми. Взех си телефона и реших да пиша на Те.

Джънгкук:
Те буден ли си?

Техьонг:
Да. Не съм спал от вълнение, че ще се видим днеска.😊

Джънгкук:
Защо! Трябваше да поспиш поне малко хьонг.

Техьонг:
Ами не можех. Цяла вечер си избирах облекло.😆

Джънгкук:
Ох... хьонг.

Техьонг:
Какво има Кукинце... Ядосан ли си ми.😏

Джънгкук:
Да. Ядосан съм ти.

Техьонг:
Еее... защо. Аз просто искам да ти се харесам.😔

Джънгкук:
Да като си разваляш здравето.

Техьонг:
Спокойно. Докато ти си на училище ще поспя.

Джънгкук:
Обещаваш ли?

Техьонг:
Мдаа... А сега... Не закъсняваш ли?

Джънгкук:
Ами... Всъщност ДАА... А чао Те до после.

Техьонг:
До после Куки.

Seen

След това съобщение изтичах до вратата, взимайки раницата си и излизайки навън. Леко се затичвах към училището ми. След няколко минути вече бях пред сградата и със престъпването на входната врата телефона ми извибрира. Имах съобщение от Те.

Техьонг:
Лягам да спя. Надявам се, че си стигнал на време. Пожелай ми сладки сънища.😚😊

Техьонг изпрати снимка:

Джънгкук:Сладки сънища хьонг😘

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Джънгкук:
Сладки сънища хьонг😘.


Когато приключих с писането на съобщението прибрах телефона си в същия джоб и се запътих към стаята по Биология.

Texting with "Just Friend" (TaeKook)- завършенаWhere stories live. Discover now