33

1.1K 96 9
                                    

Събудих се, сгушен в любимия ми човек. Те още спеше, затова станах съвсем тихо и влезнах банята. Изкъпах се и сложих една бяла кърпа около кръста ми и излезнах.

Когато излезнах видях будня Те, който гледаше към мен. Очите му се разшириха малко, а на мястото на отворената уста, застана една мазна усмивка.

Какво ме гледаш, сякъш не си ме виждаш гол??- попитах.

Аз съм те виждал, но.... не съм те виждал мокър.- отвърна ми той като стана от мястото си и се запъти към мен.

Аз започнах да вървя назад, докато не се опрях в стената. Той си сложи двете ръце отстрани на мен и ме погледна. Аз отвърнах на погледа му.

Хьонг...- казах с треперещ глас.

Да зайче...- отвърна ми Те с дълбокия си глас.

Хайде да закусим.- погледнах надолу.

Добре заек.- усмихна се сладко, сладко.

Оййййй... това е много сладко човече. Той се отдръпна и ми направи път да мина, за да се облека. Отидох до гърдероба ми и извадих една бяла тениска и черни шорти. Облякох ги и с Те слезнахме долу за закуска.

Когато закусихме Те си отиде и аз останах сам.

Реших да погледна телефона си и видях че имам съобщено от Хоби.

Хосеок:
Кук... Благодаря, че ми даде надежда. Сега вече имам човек с който ще прекарам живота си! Оказа се прав.... Благодаря ти!

Успял е!

Джънгкук:
Браво Хоби. Радвам се за теб!


|°•°|°•°|°•°|°•°|
Кратко е ама само това ми хрумна.
Дано ви харесва!
Сорка ако им грешки и да...
Бб за ся... ОБИЧКАМ ВИ!!
<3 <3 <3 <3

Texting with &quot;Just Friend&quot; (TaeKook)- завършенаWhere stories live. Discover now