İyi okumalar ❤️Hızlı bir şekilde beni okula bırakan taksiye parasını verip indim.
Egokook'un yüzünden her ne kadar binmem gereken otobüsün peşinden koşsam da yetişememiş ve sonuç olarak soluğu takside bulmuştum. Üstelik bir de evden çıkmadan önce kimliğimi, anahtarımı ve cüzdanımı aramakla uğraşmıştım.
Ne yapayım hayvan gibi dağınıktım.
Okulun mesafesi eve biraz uzaktı ve yürüyerek gelmek benim için açıkçası imkansızdı.
Acaba Egokook hangi okula gidiyordu.
Evet ona artık egokook diyecektim...
Ve evet bu isim ona 'cuk' diye oturdu bence..Ahh! Herneyse!...
Okulun içine girer girmez danışma olarak varsaydığım yere doğru ilerlemeye başladım. Çok sevgili babam, ben okula gelmeden önce müdür ile konuşacağını söylemişti. Ah tabii umarım unutmamıştır! Yani bilirsiniz belki de benden daha önemli işleri vardır..
"Merhaba?" demiştim bir bilgisayar başında oturmuş klavyeye incecik parmaklarıyla bir şeyler yazan kadına.
"Merhaba, hoş geldiniz."diye karşılık vermişti.
"Aaa, kayıt için gelmiştim ben." deyiverdim. Oldukça heyecanlıydım.
"Tabi..." dedi. "Adınızı alabilir miyim?"
"Kim Taehyung" diyerek adımı söyledim. Sinir bozucu derecede bana bakıyordu.. Bir de kim bilir kaç yaşındaydı..?
"Ah Bay Kim! Bay Myeon sizi bekliyor efendim!" dedi heyecan ile.
İşte bu! Canım babam! Size babamı ne kadar sevdiğimi söylemiş miydim?
"Te-teşekkür ederim" dedim.
"Rica ederim. İkinci kat koridorun sonundaki oda" dedi ve sırıttı.
"Tekrar teşekkürler" deyip merdivenlere yöneldim.
Etrafta benim gibi bir çok yeni öğrenci vardı kayıt yaptırmak için. Ama onların muhattabı müdür bey değildi sanırım.
Ah çünkü benim babam...
Anlarsınız ya, ehehe..
Müdürün kapısını bulduğumda kapıyı iki kez tıklatıp cevap bekledim."Gel!" komutunu duyduğumda ise içeri girdim.
"Ş-şey Bay Myeon?" diye seslendim karşımdaki yirmi beş otuzlu yaşlarındaki müdüre. Bu kadar genç birini beklemiyordum. "Evet?"
"Şey. Kim Taehyung ben, efendim.." dedim.
"Aah! Taehyung! Hoşgeldin!" dedi adam sevinçle.
Canım babişiiim!
"Ho-hoşbuldum!"dedim şaşkınlık ile. Aslında babamdan bu kadarını beklemezdim ama her neyse.
"Baban ile sen gelmeden kısa bir süre önce telefonla görüşmüştüm Taehyung." dedi.
"Anladım efendim."diye yanıt verdim.
"Kayıt işlemlerin tamamlandı sadece tek gerekli olan şey kimlik fotokopin ve ardından okumak istediğin bölümü seçebilirsin."
"Teşekkürler." dedim ve ardından odadan çıktım.
Acaba bu fotokopiyi nerede çekebilirim diye düşünürken tekrar danışmaya gitmeye karar verdim. Bir alt kata indiğimde birilerinin danışmada sırada olduğunu gördüm ve bende sıraya girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deception ❃ Taekook
Fanfiction"Taehyung, üvey abisinin sevgilisine aşık olur." Tamamlandı ✓ İlk Yayımlanma- Haziran 2017 Düzenlenme- 01.07.2019