10| Virüslü Sitenin Getirdiği Utanç

26.2K 1.7K 4.1K
                                    


Okul açılmadan sık sık bölüm atmaya çalışıyorum. Normalde bu kadar erken atmayacaktım ama dayanamadım attım 😍😂

İyi okumalar...❤️


Taehyung

Az miktar baş ağrısıyla uyanmıştım yeni bir güne. Güneşin sıcaklığı odamın camından yüzüme doğru vuruyordu ve ben de kısık gözlerle odamın içini izliyordum.

Çünkü yapacak başka hiçbir şey yoktu. Dün gece de ne olduğu hakkında bir fikrim yoktu, demek o kadar isterdim ki!

İstediğim o iğrenç şeyi unutmaktı...

Beni öpmesini istemiştim. Ne kadar da aptaldım! Arzularıma yenik düşmüştüm. Tam bir aptal gibi davranmıştım.

Peki neden isteğimi yerine getirmişti ki? Neden o büyük kahve gözleri dudaklarıma kaymıştı ve onlarla buluşturmuştu dudaklarını?

Ya da neden koklamıştı ki beni? Neden kokumla sarhoş olduğunu söylemişti?

Ah beni koklayışı bir türlü aklımdan çıkmıyordu ve de alnımı öpüşü...

Ne sanıyordum ki? Beni sevdiğini mi?

Asla! Tanrı şahidim ki onun beni sevdiği için böyle bir şey yaptığına inanmıyordum. O sadece.. sadece benimle oynamak istedi o kadar.

Evet. Benimle oynadı. Hem o benden nefret ederdi. Bu evden gitmemi de istiyordu zaten abimle beraber baş başa yaşamak için. Abimle. Sevgilisiyle...

Yani beni sevdiği falan yoktu..

Derin bir nefes aldım ve kalktım yatağımdan. Yan tarafımdaki saatime baktığımda saatin dokuz olduğunu gördüm. Üstümde de dünden kalan kıyafetlerim vardı.

Kalktım ve hızlıca bir duş aldım. Dünkü pisliğim odamdan koridora adım atar atmaz yüzüme vurmuştu.

Ne yani? Artık evde attığım her adım bana onu mu hatırlatacaktı? Özellikle bu koridor ve mutfak..

Merdivenlerden aşağı iniyordum, yavaşça. Korkuyordum çünkü karşıma çıkmasından. Kesin ne yapacağımı şaşırırdım. Hatta ne diyeceğimi bile bilemezdim.

Halbuki daha ne diyecektim ki?

Salona ulaştığımda koltukta sızmış
abimi görmüştüm. Ne işi vardı ki salonda? Gidip odasında uyumalıydı  sevgilisiyle.. Değil mi..?

"Abi?" demiştim yanına vardığımda.
Tabii emin değildim ne kadar duyduğundan. Çünkü uykusu ağır bir insandı.

"Jungkook?" demişti mırıldanarak.

"Abi, benim." dedim omzundan biraz da sarsarak. Dudaklarından onun ismini duymak sinirlendirmişti. O da gözlerini açmış ve bana bakmıştı.

"Taehyung?" demişti başını ovarak.
"Sabah oldu mu?"

"Evet. Saat dokuz." diye yanıtladım.

"Jungkook geldi mi?" dedi, ardındansa gözleri dolmuştu.

Bir saniye! Neden gözleri dolmuştu? Jungkook söylemiş miydi ki abime?

Ben nasıl bakacaktım yüzüne?
Ya da.. Nasıl bakıyordum şu an?

"G-görmedim." dedim. Yanaklarım kıpkırmızı olmuştu kesin.
"Ne oldu ki? Bir yere mi gitti?"

"Kavga ettik dün gece. O da evden çıktı sinirle." dedi ve oturur pozisyona geçmişti. Sesi titriyordu. Abim onu gerçekten de çok seviyordu.

Deception ❃ TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin