Selam!
Umarım bölümü beğenirsiniz.❤️Bölüm sonunda size bir soru sordum. Lütfen cevapsız bırakmayın.. 🤗
İyi okumalar💙
—
Flashback
-Jimin'in Geldiği Gün-Yoongi
"Neyse. Ben gideyim artık. Saat geç oldu.Yurt müdüründen hiç azar yiyemem." dedi Jimin. Taehyung'a doğru ilerlemiş ve sarılmıştı. Açıkçası tanımadan önce ona oldukça gıcık kapmıştım ama eğlenceli çocuktu, sevmiştim.
"Hoşça kal. Dikkatli git tamam mı?" demişti ardındansa Taehyung. Acaba ne zamandır arkadaştı bu çocukla.
Kafasını sallayıp kardeşimi onayladıktan sonra, arkasına dönmüş ve bize de el sallamıştı oldukça sıcak bir gülümsemeyle birlikte. Ardındansa Taehyung ile kapıya doğru ilerlemişlerdi.
"Benim de sigaram bitmiş. Onu alayım." demiştim Jungkook'a.
"Anahtarım var, beklemezsin." diye de ekledikten sonra ilerleyip dışarı çıkan Jimin ile birlikte dışarı çıkmıştım."Eee gıcık mısın bana hâlâ?" demişti yanımdaki çocuk biraz ilerledikten sonra.
"Gıcık değildim ki hiç." dedim. Yani evet yalandı ama yüzüne de söylenmezdi ki sana gıcıktım, diye.
Tamam ben de Min Yoongi isem söylerdim. Ama şimdi bu konuyu kapatalım...
"Ah, öyle mi?" dedi ve derin bir nefes alarak durdu. Ben de onunla birlikte durmuştum. "Yalancı.. Bana gıcık gıcık bakıp duruyordun sabahtan beri.."
"Sanki hiç anlamadım." deyip suratıma bakmıştı. Tamam da aferim mi diyeyim ne bakıyordu ki öyle? Böyle açıklı açıklı falan.. Ne bu? K-drama mı?
Bir anda surat ifadesi değişmişti.
"Neden bir garip bakıyorsun bana öyle?" demişti gülerek. Ama asıl garip bakan tamamen kendisiydi!Ha bir de..
Sanki otuz iki dişini de göstermek zorundaydı gülerken..
"Sert mizacın beni korkutuyor." dedi. Gülümsemesi yüzünde solmuştu.
"Sert mizacım mı?" demiştim şaşkınlıkla.
"Evet.."
"Benim mizacım sert falan değil!" dedim ve adımlamaya başladım. Tamam belki biraz sert olabilirdi ama gerçekten biraz..
Yani bugün kavgadan dolayı işimden olduğumu saymazsam.
Ve tabii sokakta çarptığım bir insana sinirle bağırmamı saymazsam..
Ama ne yapayım? Bunlar beni ben yapan, Min Yoongi'yi, Min Yoongi yapan şeylerdi...
"Kanıtla o zaman.." demişti Jimin beni kolumdan tutup durdururken. Bana daha da yaklaşmıştı ve gülmemek için dudaklarını birbirine bastırıyordu.
Ne yani? Çok mu komikti? Kanıtlayamaz mıydım?
Ben Min Yoongi'yim bro!
"Özür dilerim..." dedim. "Bugün sana çok kaba davrandım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deception ❃ Taekook
Fiksi Penggemar"Taehyung, üvey abisinin sevgilisine aşık olur." Tamamlandı ✓ İlk Yayımlanma- Haziran 2017 Düzenlenme- 01.07.2019