Merhaba aşklarıım 💛💛Size naçizane kalbimden çıkan birkaç cümle kurmak istiyorum...
Tabii ki "Deception" hakkında..
Ve kısa tutacağım, sözz 💓
Öncelikle şunu söylemek istiyorum ki..
Bu benim ciddi ciddi yazdığım ilk hikayemdi..
İlk bölümlerinin acemilik koktuğu, dönüp baktığımda bir sürü yazım hatalarının bulunduğu ve ne yaparsam yapayım hiçbir şekilde içime sinmeyen bölümlerin oluşturduğu bir hikayemdi bu...
Bazı zamanlar beni mutsuz ediyor muydu, diye kendi kendime sorarsam, kocaman bir eveti cevap olarak yapıştırabilirim açıkçası.
Ama hiçbir zaman oy ya da okunma güdüsüyle yazmadığım için asla silmedim. Diğer kitaplarımı silmiştim. :(
Ayrıca bir sürü güzel yorum yapan insanlar vardı ve onların sayesinde de yazmaya uzun aralıklarla da olsa devam ettim.
Okunmaya göre az oy gelse de veya verdiğim emeğe göre fazlasıyla gıcık yorumlar gelse de asla şikayet etmedim ve yazmaya devam ettim.
Çünkü sürekli yeni bölüm isteyen ve tatlış yorumlar yapan arkadaşlar vardı ve onları kıramazdımmmmmm😂🖤
Neyse.
Ayrıca hikayenin kopyalanması hakkında da bir arkadaş mesaj atmıştı birkaç gün önce ve bu beni üzen bir durum olmuştu.
Çünkü bir emek vermiştim ve karekter benzerliğinden, olaylara kadar birçok şeyin benzerliğinin affedebilir bir yanı gerçekten yoktu.
Ama uğraşmamayı seçtim.
Ve eğer o kişi gerçekten kurguyu kopyalamışsa, gerçekten çok üzüldüğümü bilmesini istiyorum.
Zaten bu bölümü de mutlaka okur.
Tabii gerçekten kurgumu çalmışsa.Tabii günahını da almak istemem.
Belki aynı hayal gücüne sahibizdir. Tabii o nasıl olacaksa öakslsşdsş
Neyse onun dışında da söyleyecek pek bir şeyim yok..
Aslında çok vardı ama şimdi heyecandan unuttum. 😂
Çünkü final bölümünü yeni yayımladım ve siz onu okurken ben bunu yazıyorum.. 😂😂
Bu arada güzel yorumlarınızı okumak için sabırsızlanıyorum!! 💫💖
Bu şekilde screenshots aldığım çok fotoğraf var ama bu minik acemiliğimin kısaca bir kanıtı olsun...
Taaaaa o zamanlardan beri destek olanlara ya da daha dün bu hikayeyi keşfetmiş ve sıkılmadan okumuş olanlara sonsuz sonsuz sonsuz teşekkürler ediyorum...
Sizi gerçekten çok seviyorum..
Hikayeyi tüm okuyanlardan bahsediyorum. Oy verip vermemeniz hiç mühim değil..
Sonuçta, saçma veya değil, düşüncelerime şahit oldunuz ve bu benim için çok güzel bir şey..
Size minnettarım...
Lütfen beni desteklemeye devam edin!
Ve tabi başta BTS olmak üzere yüce shipimiz TAEKOOK'u da desteklemeyi unutmayııııın. 💙💙
Ayrıca söylemeden geçmeyeyim; yakın zamanda bu hikayeyle alakalı bir bölüm yayımlayacağım..Daha sonra da özel bölüm atarım...
Ve biliyor musunuz, bu aralar acayip bir şekilde Taehyung'un hamile olduğu ficler okuyorum öskslsşss
Çok hoşlar ve acaba Tae hamile olsa ne olur diye düşünmeden edemiyorum.
Özel bölüm sürprizli bir şey olabilir yani.. Öajapsçwiaxjxmxsksjxksjsksjs
Hoşçakalın... 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deception ❃ Taekook
Fanfiction"Taehyung, üvey abisinin sevgilisine aşık olur." Tamamlandı ✓ İlk Yayımlanma- Haziran 2017 Düzenlenme- 01.07.2019