İyi okumalar 💙Sabah alarm sesi ile uyandım ve hızlıca kalkıp dolabıma koştum. Bugün üniversiteye gidip kaydımı yaptıracaktım. Bu yüzden acele etmeliydim.
Hızlıca, dolabımı arayıp bulduğum havluyu da alıp banyoya gittim. Saat yedi buçuktu ve dokuzda evden çıkmalıydım. Sabahın köründe de kalkıp nasıl bu kadar enerji doluydum anlamadım. Acaba dünki ağrı kesici ola-
Bir dakika! Dün gerçekti değil mi?
İnanamıyorum!
İlk önce ilaç aramak için dolandığım lanet olası mutfakta üstsüz başsız bir Jungkook ile karşılaşmıştım; tartışmıştık -ki o kadar sese nasıl Yoongi Hyung uyanmadı anlamıyorum- ardından ise Jungkook bana ilaç getirmişti. Aman Tanrım!
Nasıl unuturum?
Duşakabinin içinde tepemden akan su ile birlikte, aklımdaki düşünceler yüzünden salak saçma hareketler yapıyordum.
"Aish! Şampuanını unuttun Taehyung aferin.." diye sızlandım
ve abimlerin sabunlarının bulunduğu rafa göz gezdirdim.
Kavun ve böğürtlen kokulu şampuanlar ile duş jelleri gördüm. Kavunda hiç sevmezdim hatta içimde büyük bir nefret beslerdim. Bu yüzden böğürtlen kokuluyu ödünç aldım. Gerçekten çok güzel kokuyordu. Abim cidden zevkli bir insandı. Yani, bence bu güzel seçim kesinlikle abime aitti. Kavun gibi bir kokuyu anca Jungkook gibi bir zevksiz seçebilirdi zaten.Banyodaki işimi de bitirince hızlıca odama döndüm ve üzerime bir şeyler giydim. Siyah bir pantolon ve üzerine ise bordo bir gömlek. Bence okula kayıt için mükemmel birer seçimdi.
Saçlarımı da öne doğru taradım ve karşımda duran aynadan kendime bir öpücük bıraktım.
Bir anda aynada kendimden farklı bir yüz daha görünce ise refleksle çığlığı bastım.
"Ayyy!"
"Ne bağırıyorsun? Yavaş ol!" dedi meşhur iğneleyici sesiyle Jungkook. Kapının önünde dikilmiş bana bakıyordu.
"Korkmuş olabileceğim için normal olarak bağırdım. Hem ne yapıyorsun sen burada?" dedim.
Gerçekten neden sabah sabah kapımın önündeydi ki?
"Ah, şey şu ilaç kutusunu almaya geldim. Abin dün canımı biraz fazla acıttı da." dedi ve kıkırdadı.
Sanki bile bile canının yanmış olmasını bana söylemişti. Hem banane abimle olan anılarından, canının yanmasından falan canım!
Fakat kalbim neden sıkışıyordu ki?
Cidden abimin altta olabileceği düşüncesi Jungkook'un altta olabileceği düşüncesine göre daha olanaklıydı bana göre.
Tabii ki bu düşünceden dolayı sıkışmıyordu kalbim.
Banane canım değil mi? Banane!
Değil mi Tae! Sanane onların yatak şeylerinden.
"Şey artık verebilir misin ilacı?"
diyen çocuğa baktım ve çılgın düşüncelerimin sebebi o olsa da içimden ona büyükçe bir teşekkür ettim.Beni bu düşüncelerden çekip aldığı için...
"Ta-tabi." dedim ve yatağımın yanında bulunan komidine doğru ilerledim. Üzerinde göremediğim kutuyu çekmeceyi açarak buldum. Aldım ve Jungkook'a doğru ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deception ❃ Taekook
Fanfic"Taehyung, üvey abisinin sevgilisine aşık olur." Tamamlandı ✓ İlk Yayımlanma- Haziran 2017 Düzenlenme- 01.07.2019