İyi okumalar..❤️Sabah alarmdan önce uyanmış ve kolumu yanımda uyuduğunu sandığım sevgilimin üzerine doğru atmıştım.
Bir saniye
Eee yanım boştu benim!
Lanet olsun..
Büyük ihtimalle kampüsü uzakta olduğu için sabahki dersini kaçırmamak adına bu saatte çıkıp gitmişti.
Kıyamam..
Yanımdaki boş ve soğuk, Jungkook'un sıcaklığını hissetmek isteyen yatağa baktım. Yani aslında sıcaklığını hissetmek isteyen yatak değil de bendim.
Yattığımız yastıkları kaldırıp altlarını kontrol etmiştim. Ama bu kez bir not falan yoktu.
Eee Taehyung, sen istemiştin not yazmamasını.. Hakettin! Şimdi de not falan arama..
Saate bakıp daha alarmımın çalmasına bir saat olduğunu görmüştüm. Çocuk yanımdayken uykumdan bile verim alıyordum. Vayyy be.. Ne adamsın be sevgilim...
Evet sevgilim. Benim sevgilim..
Kalkmış ve bu güzel sabahı -yani teknik olarak hala sabah değil, hava bayağı karanlık- güzel değerlendirmek için duş almaya karar verdim.
Evet güzel karar..
Son bir kez bulunduğum çevreyi, herhangi bir not kağıdı var mı, diye inceledikten sonra, elim boş bir şekilde kalkmıştım ve odadan çıkmıştım.
Güzel evimizin güzel anılarla dolu koridorundan da hızlıca ilerledikten sonra banyoya girmiş ve üzerimdekileri çıkarmaya başlamıştım.
Ama karşımdaki duvara kafamı kaldırmamla gördüğüm koca aynadaki, köpüğü akmış harfler yüzünden şaşkınlıkla öylece bakakaldım.
"Duştayken yanında olmak isterdim sevgilim.."
Traş köpüğünü sıktığı aynada sadece kızarmış suratım gözüküyordu. Ah Jungkook.. Ne yapıyorsun sen bana?
Uyandığımdan beri yatağımda aradığım not banyo aynasındaymış.
Altımdaki baksırımı çıkarmadan hızlıca duşakabinin içine girip soğuk suyun alev alev yanan vücuduma akmasına izin verdim.
Bu çocuk beni yakıyordu ve kabul etmeliydim ki bu notu şu zamana kadar yazdıklarının en ateşlisiydi..
E haliyle ben de etkilenmiştim.
Demek yanımda olmak isterdi..
Duştayken hem de... Ah bir hayal etsenize...
Artık vücudum onun bana karşı yaptığı en küçük bir hareketiyle bile daha çok etkileniyordu. Hele ki böyle ateşli hareketlerle..
Düşünmek bile benim için etkileyiciydi..
Oldukça etkileyici...
~
Duşumu aldıktan ve bazı sebeplerden dolayı gecikmemden sonra -ehehe- banyodan çıkmış odama doğru ilerlemeye başlamıştım.
Jungkook'un çalışma odası olan odanın önüne geldiğimde dünün bütün anıları beynime hücum etmişti.
Jungkook ve hızlıca bir şeyler yazdığı ve ben gelince apar topar sakladığı kalın defteri...
Sevgili merak dürtüm beni odaya girip o deftere bakmam için dürtüklemeye başlamıştı. Derin bir nefes aldım ve gevşek iplerinden dolayı önü açılmak üzere olan bornozumun iplerini sıkılaştırdım. Benden ne sakladığını öğrenecektim sevgili Sevgilim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deception ❃ Taekook
Fanfiction"Taehyung, üvey abisinin sevgilisine aşık olur." Tamamlandı ✓ İlk Yayımlanma- Haziran 2017 Düzenlenme- 01.07.2019