15| Çeneni Kapat ve Öp Beni

26.9K 1.3K 2K
                                    


İyi okumalar..

Sabah uyandığım zaman düne göre daha da geç uyandığımı fark etmiştim. Ayrıca daha da yorgundum. Yataktan üfleyerek kalkıp, hızla banyoya girdim.

Jungkook tıpkı dünkü gibi yine evde yoktu. Aklıma dün yaşadığımız üzücü şeyler geldiğinde derince bir nefes aldım. Neyse ki atlatmıştık onları.

Hatta ardından çok güzel şeyler de yaşamıştık. Tabii biraz değişik şeyler.. Yani belki de yorgun hissetmemin sebebi buydu.

Banyodan çıktıktan sonra bir koşu odama girmiş ve üzerimi giyinmek için dolabıma ilerlemiştim. Kapağını açtığım dolabımın içindeki gömleklerimde ellerimi gezdirirken, ortada asılı duran bir gömleğimin minik cebine sıkıştırılmış bir not görmüştüm.

"Bunu üzerinden çıkartmayı sabırsızlıkla bekliyorum.."

Ah..

Jungkook.. Jungkook.. JUNGKOOK!

Dün hazır olmadığımı söylediğim için bu sözleri söyleyip duruyordu bana. Ah.. Kendimi çok zorda hissediyordum böyle. Onunla daha fazlasını tabii ki ben de istiyordum ama...

Sadece istiyordum. Hazır değildim işte bunun için. Düşünüyorum da aslında, keşke hazır hissetseydim tam o an..

Ya da keşke, "ben hazırım" diyebilseydim..

Ne güzel olurdu..



*



Kampüse gelmemin üzerinden saatler geçmişti ve önümde bir tuval soyut bir resim çizmeye çalışıyordum.

Yanımdaki Jimin'e baktığımda, bulut olduğunu varsaydığım şeylerin üzerine çizdiği iki siyah çizmeye odaklanmıştı. Bense hatları keskin olmayan bir yüz çizmiş burnuna yakın yerlere de çiçekler döşemiştim.

''Taehyung? Çiçeklerin anlamı ne?''

''Ihm, çiçekler... güzel kokuyorlar.'' diye cevap verdim Bayan Camile'e.

''Hımm. Peki resmine katmak istediğin anlam ne?''

''Şey o çiçekler, benim.'' diye yanıtladım.

''Öyle mi?'' Şaşkınca bana bakmıştı.

''Evet. Yani ben de güzel kokuyorum.''

''Bu aralar kafası biraz karışık Bayan Camile.'' diye lafa atladı Jimin.

Niye atlıyorsun acaba? Ben de güzel kokuyorum. Sarhoş ediyormuş kokum hatta..

Hem Jungkook öyle diyor...

Zaten hatları belli olmayan yüz de o..

''Ah, fark ettim Jimin. Neyse sen şu yüze biraz daha çalış Taehyung. Çok havada kalmış. Hatta kimi çizmek istiyorsan belli et.'' demiş ve yanımdan ayrılıp Jimin'in çalışmasına bakmıştı.

''Bu çizmeler ne manâ Jimin?'' Çok komik bir aksanı vardı ve gülesim geliyordu. Fakat korkuyordum. Bir daha tüm atölyeyi temizleyemezdim.

''Efendim o çizmeler, benim ilgimi fazlasıyla çeken birine ait ve onu temsil ediyor. Bulutların üzerinde olmalarının sebebi ise, ne zaman o çocuk aklıma gelse kendimi bir anda bulutların üzerinde hissediyorum.''

''Peki bulutlardan sarkan koyu renkler ne?'' diye tekrar bir soru sormuştu kadın.

''Kötü alışkanlıkları efendim.''

''Oh...peki.'' Kadın korkuyla yanımızdan uzaklaşmış ben de bu durumdan faydalanıp elime bayadır almadığım telefonumu almıştım.

Jungkook'tan gelen birkaç mesaj gördüğümde Jimin'in göremeyeceği bir açıyla telefonu tutmuş ve o şekilde tıklamıştım mesaj kutusuna.

Deception ❃ TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin