Yorum yapmanız önemle rica olunur.😂😂❤️ Yorumlarınıza değer veriyoruuum😍😘İyi okumalar ❤️
Elimdeki telefona evin adresini yazmış ve Jimin'e göndermiştim. Kafamı yan tarafa çevirdiğimde ise kanalları sürekli değiştirmekten hem kendi beynini hem de televizyonun beynini sulandırmış bir Jungkook görmüştüm.
"İşkence etme artık istersen televizyona?" dedim gülerek.
"Hiçbir şey yok ki yapacak." Bana dönmeden cevap vermişti. "Sıkıldım."
"Jimin'in gelmesine bir saat var." dedim ve sıkılmasını gidermek için aklıma gelen mükemmel fikrimi öne sürdüm. "Film izlemeye ne dersin? Hem önce biraz mısır patlatırız?"
Bence mükemmel bir fikirdi..
"İyi." dedi ve elini kaldırarak salondaki kitaplığı gösterdi. "Orada bir sürü film var, sen seç."
Ah! Ne de centilmen! Çok severim..!
"Tamam." dedim ve kalkıp kitaplığa ilerlemeye başladım. Tabi filmlerin yanı sıra bir sürü kitap da vardı. E tabii! Çocuk edebiyat okuyor yani..
The Notebook, Aşk ve Gurur, Aynı Yıldızın Altında, Titanik...
Karşıma hep izlediğim filmler çıkıp duruyordu. Şu romantik olanlar.
Amélie, İlk Kez, Iron Man.. Grinin elli...
Bir dakika!
"Iron Man?" dedim şaşkınca elimde ki filme bakarken. O kadar romantik filmin içinde bunun da ne işi vardı?
"Ah! Onu mu seçtin? Aferin!" dedi Jungkook heyecanla ve sevinçle.
Ne?
"Şey..." dedim. Şimdi hayır da denmezdi ki buna.
"Eveet. Huuu iron man'e bayılırım." dedim yapma bir sevinçle.
"Oh!" dedi ve güldü, ağzı kulaklarına varana kadar.
Bu nasıl Jungkook'tu be! Kişilik bozukluğu mu ne var?
"Hadi ben onu ayarlayana kadar sen de mısırları patlat." dedi, ben daha iron man hayranı olmasını bir türlü sindirememişken.
Niye ben?
"Ya.. Ama neden sadece ben patlatıyor muşum?" dedim.
Garip bir surat ifadesi ile bana baktı. Çünkü birazcık aegyo yapmıştım.
Yapmasa mıydım acaba?
"Markette eğlence isteyen sendin." dedi ve elimdeki filmi aldı.
Elindeki filmi tekrar elinden aldım ve koltuğun üzerine koydum. "Eminim sen de eğlence istersin." dedim ve bileğini kavrayarak mutfağa sürükledim.
Çünkü yalnız hiç eğlenceli olmazdı..
"Hadi ama! Ne var kendin yapsan?" dedi mutfağa girdiğimizde. Bileğini bırakmış ve patlatmak için tencere aramaya koyulmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deception ❃ Taekook
Fiksi Penggemar"Taehyung, üvey abisinin sevgilisine aşık olur." Tamamlandı ✓ İlk Yayımlanma- Haziran 2017 Düzenlenme- 01.07.2019