18| Senin İçin Sustuğumu Hatırlıyorum

24.5K 1.2K 2.6K
                                    


İyi okumalar.. 💚

İki sıkıcı geçen günün ardından kamp günü gelmiş ve bu yüzden hazırlanmaya başlamıştım.

İki gün boyunca dersim yoktu ve okula hiç gitmemiş sadece oturup film seyretmiştim. -Tabii bazen aşk falı da bakmıştım kendime o ayrı-
Bunun yanında Jungkook'un sürekli dersi vardı ve okula gitmişti. Bu yüzden onu doğru düzgün görememiştim.

Gitmemize bir saat kalmıştı ve henüz kahvaltı yapmamıştım. Bu yüzden üzerimi giyinir giyinmez aşağı, mutfağa indim.

Mutfağa girdiğimde evde olduğu halde uyuduğu için yüzünü pek göremediğim abim ve Jungkook kahvaltı yapıyordu.

Adam hiç demiyor, kardeşim evde, sıkılıyor mudur acaba, diye. Giriyor odaya gömüyor kafasını, sonra artık uyandır uyandırabilirsen.

"Günaydın, neden uyandırmadınız?" diye sordum mutfağa girdiğimde. Sofradaki yerimi almış ve bir şeyler yemeye başlamıştım hemen.

"Ben uyandıracaktım ama abin biraz daha uyusun dedi." demişti Jungkook.

"Hem zaten orada çok yorulacaksın, bu yüzden biraz daha uyuman için, uyandırmadım ben de." diye de devam etti.

Kafamı anladığımı belirterek sallamış ve yemeğe devam etmiştim.

"Ya da biz romantik bir kahvaltı yapıyorduk Taehyung, bu yüzden uyandırmadık, gelip böldün."

Abimin dediği şeyle sinirlendiğimi belli etmemeye çalışarak gülümsedim.
"Çok üzüldüm böldüğüm için."

Abim de gülümsemiş ve ağzındakileri bitirdiğinde konuşmuştu. "Kim kim gidiyorsunuz kampa? O Jongin'de gidiyor mu?"

"Evet, Yoongi. Jongin'de gidiyor." demişti Jungkook kaşlarını çatarak. "Çünkü arkadaşım ve biz bütün arkadaş grubumla gidiyoruz."

"Arkadaş mı?" dedi abim. "Jungkook o çocukla arkadaş olmanı istemiyorum."

"Ne saçmalıyorsun? Senle tanışmadan önce bile Jongin vardı hayatımda."

Ben ikilinin birbirlerine peşleri sıra söyledikleri cümleleri dinlerken bir yandan kahvaltımı ediyor, diğer yandan şu aptal muhabbetin bitmesini bekliyordum.

Çünkü Tanrı aşkına gitmemize çok az bir zaman kalmıştı ve hazırladığım iki çantanın ardından ekstra olarak sırtıma takacağım çanta daha hazır değildi.

"Benle tanışmadan önce seni de kenara köşeye sıkıştırıp öpüyor muydu bari? Jimin'e yaptığı gibi?"

"Hayır, bak Jongin çapkındır ama kimseyi zorlamaz, yani zorlamasına gerek yoktur.." dedi Jungkook ve kahvesinden bir yudum aldı. "Belki de Jimin'de istekliydi, nereden biliyorsun?"

Tamam, buraya kadar haklıydın Jungkook ama olayı buralara getirmen çok büyük hataydı sevgilim..

"Asıl şimdi sen ne saçmalıyorsun?" demişti abim ayağa kalkarak. "Olayı gördüm, gayet de zorluyordu çocuğu."

"Her neyse Yoongi. Gözümle görmediğim bir şey için arkadaşlığımı bitiremem." diye konuştu Jungkook.

"Demek öyle? Jimin gidiyor mu? Tekrar tacize uğramasını istemem. Sonuçta gözümle gördü-"

"Saçmalamayı cidden kes artık!" demişti Jungkook ve o da ayağa kalkmıştı. Ardındansa abim kaşlarını çatmış ve yirmi metre öteden bile siniri belli edecek şekilde konuşmuştu.

Deception ❃ TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin