İyi okumalar..❤️Jungkook şaşkındı. Ama ben daha da şaşkındım çünkü Jungkook'un kuzeni şu an karşımızdaydı.
''Senin burada ne işin var?''
''Keşke ilk önce içeri davet etseydin tatlım.'' demiş ve içeri girmişti yabancı kız.
Yani bana göre yabancı olan..
Ve bana tip tip bakan..
Ne bakıyordu be?! Zaten böldü de sevgilimle sevişmemizi..
Ah.. ağlayacağım...
''Demek evin burası kuzen ve sevgilin..'' demiş ve bana bakmıştı.
''Selam, Yoongi değil mi? Aslında Jungkook senden pek bahsetmedi, bir fotoğrafını bile göremedi-''
''O Yoongi değil Kristal.''
Ben şaşkın gözlerle ayakta dikilen kıza bakarken, Jungkook derin bir nefes alarak kızı koltuğa oturtmuştu. Kız ise yine bana dönmüş ve konuşmuştu.
''Sen Jungkook'un sevgilisi değil misin? Yoongi?''
''Ş-şey hayır. Ben Taehyung.'' dedim ve Jungkook'un kaş göz hareketleriyle koltuğa doğru yönelip oturdum.
''Hım. Memnun oldum Taehyung.''
''Üzgünüm gelişim biraz ani oldu. Tabii sizi de basmış gibi oldum.'' demiş ve sırıtmıştı. ''Sevişmenizi böldüm sanırım.''
Siktir!! Ne..?
''Şey K-Kristal hayır.'' demişti Jungkook öksürerek.
''Ne olacak Jungkook biz bizeyiz şurada. Her halinizden belli seviştiğiniz..'' demişti kız.
''Bu arada üzgünüm Taehyung, sana da daha demin Yoongi dedim. Artık o kimse? Karıştırmışım.'' demiş ve Jungkook'un öksürüklerini takmadan konuşmuştu kız.
Ben ise hâlâ şaşkınlıkla ona bakıyordum.
Ona ve garip davranışlarına..
''Sevgilim Yoongi şu an evde değil Kristal ve Taehyung onun üvey kardeşi ve ve ve bahsettiğin şeyi yapmıyorduk. Tamam mı? Yanlış anladın.'' diye kendini açıkladı Jungkook.
Evet, sevgilisi şu an evde değildi Kristal.
Bense sevgilisinin üvey kardeşiydim Kristal.
Evet sevgilisinin Kristal... Doğru duydun.. Üvey hem de Kristal..
Evet, Kristal sevişmiyorduk onu da doğru duydun...
Niye sevişelim ki?
Neyse, şu an daha ciddi bir konu var..
Kristal...
"Bir saniye, sevgilinin kardeşiyle aynı evde mi kalıyorsun? Neden? Sevgilin nerede kuzen?" diye ardı ardına sormuştu kız.
"Evet, kalıyorum. Yoongi ailesini ziyarete gitti ve birkaç saat içerinde burada olur."
"Hımm. Demek öyle. Yani şu yakışıklıyla sevişmiyordun ha? Büyük hata."
Dedikleriyle kızarmış olan suratım git gide morarmaya başlarken Jungkook bana bakmış ve yutkunmuştu. "Saçmalamayı kes Kristal."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deception ❃ Taekook
Fanfiction"Taehyung, üvey abisinin sevgilisine aşık olur." Tamamlandı ✓ İlk Yayımlanma- Haziran 2017 Düzenlenme- 01.07.2019