Selam!
Umarım beğenirsiniz. Ne olacaksa olsun dedim, yaptım bir şeyler.😭💛Yoongi
Karşımda bana doğru parayı uzatan müşteriden parasını alıp gülümsedim.
Neymiş efendim gelen her müşteriye gülümsenecekmiş.Ah be.. Bana; koca Min Somurtkan Yoongi'ye yaptırdıkları şeylere bak.
Evet, somurtkan olduğumu ben de kabul ediyordum. Zaten Kookie'nin ağzından düşmüyordu somurtkan olduğum.
Ahh Kookie..
Ona Kookie dediğimi bilse beni kesebilirdi sanırım. Hiç hoşlanmazdı lakap takılmasından.
Ah canım sevgilim.. Onu ne de çok özledim...
"Hey! Duyuyor musun? Yoksa biraz daha mı bağırayım?" diyen biriyle beraber daldığım düşüncelerden çıktım. Tabii sinirlenmiyor değildim.
"Pardon?" dedim sesimin sinirli çıkmasına engel olamazken.
"Yarım saattir duymuyorsun! Neden oturuyorsun o zaman burada!" dedi çocuk ve kızgınlıkla bakmaya devam etti bana.
Senin kızgınlığını sikerim ulan!
"Bağırma istersen!" dedim sinirle. Etraftaki tüm gözler üzerimize gelmişti.
Ama umrumda mıydı?
Asla.
"Bağırırım! Hem sen kendini ne zannediyorsun ha?" diye üzerime yürüdü yirmi beş otuzlu yaşlarındaki adam.
"Asıl sen ne zannediyorsun, kimin üzerine geliyorsun sen?" dedim ve ben de üzerine gittim.
"Neler oluyor burada, Yoongi?"
demişti hızla bize doğru gelen patron."Çalışanlarınızı bir dahakine daha terbiyeli seçin lütfen." demişti adam.
"Çok üzgünüm efendim. Çok üzgünüm." diye devam etmişti patronum. Ardındansa benim koluma dokunmuştu. Şey gibi, 'hadi sen de özür dile' gibi.
Ha ha sikeyim bari. Aman! Güleyim bari..
"Bundan mı özür dileyeceğim?" dedim ve güldüm.
"Sen ne diyorsun?" diyen adama tam bir kafa atacaktım ki araya ayırmak için şerefsiz patronum girmişti.
Ben ise hızla arka tarafa, personelin soyunma odasına ilerledim. Tabii arkamdan tekrar adamdan özür dileyen ve hızla peşimden gelen patrona aldırmadım.
Ah şey.. Eski patronum..
"Sen kendini ne sanıyorsun ha?" demişti sinirle ben personel kıyafetimi çıkarıp kendi kıyafetlerimi giyinirken.
"İstifa ediyorum." dedim yüzüne tükürürcesine. "Anladın mı?" dedim devamında da ve omzumu omzuna vurarak odadan çıktım.
Tabii şimdi önemli bir problemimizde yok değildi. Artık işsizdim...
Jungkook'a ne diyecektim? Hiçbir fikrim yoktu. Benimle sevgili olduğundan beri gerek evi gerekse beni bir düzene sokmuştu. Şimdi ise o düzeni bozmanın ilk adımını atmıştım.
Üstelik kardeşim de artık bizimle yaşıyordu ve çalışmak artık kesinlikle yapmam gereken tek şeydi. Çünkü annemin kocasından da para isteyemezdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deception ❃ Taekook
Fanfiction"Taehyung, üvey abisinin sevgilisine aşık olur." Tamamlandı ✓ İlk Yayımlanma- Haziran 2017 Düzenlenme- 01.07.2019