İyi okumalar...💛Flashback
Jimin
Oturmuş ve sinirle karşımda keyiflice sohbet eden grubu izliyordum.
Hoseok, Yugyeom ve Yoongi.. Cidden mükemmel ekip! Benimle tanıştığı ilk gün neredeyse bana dayak atmaya kalkan çocuk; şimdi yeni tanıştığı insanlarla haşır neşirdi. Bu ne kadar hızlı bir samimiyetti böyle?
Kıskanıyordum ama...
Üstelik bu çocuk beni öpmüştü de. Yani tamam, teknik olarak ilk ben öpmüştüm ama şu an konu bu değildi. Neden benimle muhattap olmuyordu? İnsan bir "hoş geldin." falan derdi!
Darılıyordum ama...
Zaten buraya da zorla getirilmiştim diğerleri tarafından. Yoksa benimle konuşmak istemeyen insanla ben de konuşmak istemezdim ve evine de gelmezdim. Sonuçta burası onun eviydi değil mi?
Sevgilisiyle beraber, baş başa kaldıkları evi.
Jungkook ile.. Gıcık çocuk.
Aslında hayır. Taehyung da burada yaşıyordu değil mi? Yani baş başa değillerdi..
Ah canım kankim..
Jongin geldiğinden beri hatta onunla tanıştığımdan beri ilk defa mantıklı bir şey yapmış ve konuşan grubu bölmüştü.
Aferim be! Demek ki bazen yavşaklar da bir işe yarıyormuş!
Yani tanıştığımızdan beri bir bana bir Taehyung'a demediği iltifat kalmamıştı doğrusu. Demem o ki; yavşaktı..
Ama en azından burada gözleri Tae'den ayrılmıyordu. Bu yüzden mutluydum.
"Siz karar verin ben de içkileri getireyim. Bana yardım eder misin Jimin?"
Ben dalmış Jongin'i düşünürken tepemde bir ses duymuş ve sesin geldiği yöne doğru kafamı çevirdiğimde onu görmüştüm, Yoongi'yi.
"B-ben mi?" demiş ve şaşkınca ona bakmıştım. Algıladığım kadarıyla beni bir yere çağırıyordu.
Ah kalbim...
"Senden başka Jimin mi var?"
Haklı. Ama şaşkındım ne yapayım? Hem insan böyle mi tepki verirdi?
Kaba!
"Şey.. Haklısın." diye cevap vermiş ve ayağa kalkıp onu takip etmeye başlamıştım.
Takip ettiğim beden alt kata inmişti ve siyah kapıyı aralayıp içeri girmişti.
"Ne var ne yok?" demişti içki şişelerinin bulunduğunu raflara doğru ilerlerken. Demek sonunda benimle muhattap olmak aklına gelmişti.
Şükürler olsun!
"Aynı. Sen?" demiştim ne diyeceğimi bilemezken.
Ne demeliydim ki başka?
"En son öpüşmüştükte bir daha öpüşsek iyi olur... Hadi yapalım!"
"Ben de aynı." demişti. Ayrıca derin bir nefes almış ve bana dönmüştü.
"Aslında biliyor musun? Bu konuyu hiç hatırlatmak istemem ama senin yüzünden sevgilime ihanet ettiğimi düşünüyorum.."
Duyduklarımla kulaklarıma kadar kızarırken dediği şeyleri yanlış anlamış olmayı diledim.
Öpüşmemizden bahsetmiyordu değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deception ❃ Taekook
Fanfic"Taehyung, üvey abisinin sevgilisine aşık olur." Tamamlandı ✓ İlk Yayımlanma- Haziran 2017 Düzenlenme- 01.07.2019