Our life is back

1.9K 174 0
                                    

Před Velikonocemi, přídávám další kapitolku, protože nevím jestli pak budu mít čas :) Takže si jí užijte :)

"Odešla, jestli hledáš Nicol.“ Oznámil mi Liam suše. A naštvaně? „Vlastně jo, hledám jí. Kam šla?“ „Když jste vy ženský naštvaný, tak kam chodíte?“ Pozvedl obočí a já pokrčila rameny. „Na nákupy?“ Hádala jsem. Liam, na tváři pořád stejný poker face, přepnul televizní kanál a nevšímajíc si Harryho protestů na mě znovu pohlédl. „Tak tam nešla.“ Protočila jsem oči. „Nepotřebuju vědět, kam nešla. Chci vědět, kam šla!“ „Tak to ti nepomůžu.“ Pokrčil rameny. „Liame, potřebuju vědět, kde je.“ „Leda, že by ses jí chtěla omluvit.“ „Možná chci.“ Ušklíbla jsem se a Liam po mě střelil pohledem. „A já taky vím, kde je jenom možná.“ Tohle už mě upřímně nebavilo. „Liame, kde je?! Chci se jí omluvit!“ „Tohle už je něco jinýho.“ Kývl a televizi vypnul. „To už si ale vážně děláš prdel!“ Ozval se podrážděně Harry. Liam ho ale vesele ignoroval. „Šla ke kadeřnici… se Zaynem.“ Poslední část věty zavrčel. „A víš co Alie? Moc ti děkuju, právě mi přebral přítelkyni… Chápeš to?! Zayn! Mojí přítelkyni!“ Nechápu, co ho na tom, že šla se Zaynem tak žralo. „Kde má kadeřnici.“ „Jsem špatnej přítel, když ti řeknu, že to nevím?“ Zajímal se a já se zamračila. „Co tím jako chceš říct?“ „Nic, vůbec nic.“ Zakroutil hlavou a znovu televizi zapnul. „Já vím, kde má kadeřnici.“ Zaslechla jsem Nialla. Stál vedle mě, těžko říct jak dlouho ale upřímně mě to vůbec nezajímalo. „I on to ví!“ Ozval se Liam nespokojeně. „Zavezeš mě tam?“ Zeptala jsem se Nialla, který okamžitě přikývl. 

„Co to bylo s Liamem?“ Vyslovila jsem otázku, která mě celou tu dobu pálila na jazyku. „Byl nějakej divnej, že jo?“ Pozvedl Niall obočí aniž by ztratil oční kontakt s vozovkou. „To byl.“ Připustila jsem. Niall po mě střelil krátkým pohledem. "Hele, ty seš holka. A co se týče pocitů ostatních, pálí ti to víc než mě. Proto mě oprav jestli se mýlím ale zdálo se mi, že byl naštvaný na Nicol." Přikývla jsem. "Určitě je naštvaný, že je se Zaynem a vykládá svoje problémy jemu a ne Liamovi." Napadlo mě a Niall přikývl. "Nejspíš." Dojeli jsme do centra a zaparkovali před malým kadeřnictvím. "Ale podívejme, kdopak je tu?" Utrousila Nicol nespokojeně. Seděla v křesle a mladá kadeřnice jí zrovna zastřihovala konečky. Zayn na nás s úsměvem mávl. Seděl obráceně na židli s rukami položenými na jejím opěradle. "Vlastně ti nesu tvůj telefon." Ušklíbla jsem se. Čekala jsem, že mě nepřivítá s otevřenou náručí ale byla bych radši, kdyby ignorativně mlčela. "Klidně si ho nech." Odsekla a já se zamračila a zhluboka se nadechla. Tak ať už je to za mnou. "Omlouvám se. Obvinila jsem tě neprávem." Nicolin nepřístupný pohled se změnil v tázavý. "A?" Co tím jako myslí? "A... už to nikdy neudělám?" Hádala jsem. Nicol se zasmála. "To by bylo fajn ale měla jsi říct: Tohle už se nám nikdy nesmí stát." Nejistě jsem se usmála a podala jí její telefon. "Slibuju." Přikývla jsem. 

Počkali jsme, než bude Nicol hotová a pak zamířili domů. Harry už měl nachystaný oběd, takže jsme se všichni najedli. Já pak odnesla jídlo Louisovi nahoru a protože jsem ho neviděla od chvíle, co mi Niall přinesl noviny, všechno jsem mu převyprávěla. Zbytek dne jsme koukali na televizi a bavili se o nesmyslech.

O dva dny později

Dneska je neděle, tudíž den velkého koncertu. Šeredně jsem se spletla, když jsem pochybovala o naplnění O2 areny. Podle kluků se na Paula obracelo spoustu fanynek s prosbou o uspořádání dalšího koncertu hned druhý den. Nikdy nepodceňujte fanklub... Přes všechny Louisovi protesty nakonec jel taky a celý koncert sledoval ze zákulisí. Stejně tak, jako já a Nicol. Kluky jsem na živo na koncertě viděla poprvé a všechny záznamy, z koncertů kdy v jednom kuse dělali kraviny se nevyrovnal tomu, co kluci prováděli tady. Kluci si to evidentně opravdu užívali a jak jsem tak pozorovala Louise, nejradši by tam byl s nimi. "Jak mě to chybělo." Zasmál se a jednou rukou mě objal kolem ramen. "To věřím. Ale chtěl by jsi tam být s nimi že jo?"Zeptala jsem se. Přikývl. "To jo, ale jsem rád, že se všechno vrací zpět do normálu." Dodal. "Ještě jednou děkuju." Lehce mě políbil a vrátil se ke sledovaní koncertu. Dnes večer se koukání na filmy nekonná, podle toho co kluci vydželi do teď dělat jsem si byla jistá, že musí pomalu jet z posledního a to byli teprve za půlkou koncertu. "Jóóóóó!" Povzbuzovala Nicol Liama, který udělal stojku a teď se procházel po pódiu. Niall a Zayn mezitím burcovali fanyky ke skandování Liamova jména, zatím co Harry ho jistil. Koukla jsem na Nicol. "Nicol?" Naklonila jsem se k jejímu uchu aby mě lépe slyšela. "Víš, co je dneska za den?" Zeptala jsem se jí a ona přikývla. "Neděle." "Nic víc?" "Asi ne." Pokrčila rameny. "Jdu si pro pití." Ukázala za sebe a já přikývla. Vyklouzla jsem z Louisova obětí a zamířila za ní. "Dneska končí naše dohoda." Upozornila jsem jí a Nicol se zatvářila nechápavě. "Jaká dohoda?" "Když do čtyř dnů neřekneš Liamovi, že s ním čekáš dítě, řeknu Harrymu, že jsi těhotná a že je to navíc jeho." Zopakovala jsem a Nicol se zamračila. "Na ničem takovém jsme se nedohodli." "Ale ano, chtěla jsi mě udusit plínou, vzpomínáš?" Stála jsem si na svým. "Ne, o ničem takovém nevím." "Musím ti ještě hodněkrát opakovat, že čas se krátí?" "Nejspíš jo." Pokrčila rameny. To jí to nezajímalo? Kluci na to stejně dřív nebo později příjdou. Nicol zamířila zpět za Louisem a já jí následovala. Koncert trval ještě něco přes půl hodinu, než se kluci za doprovodu bouřlivého jekotu rozloučili a naposledy vytáhli na podium i Louise. Společně fanynkám zamávali a zamířili k nám. "Tak tohle bylo něco." Vydechl Harry a utřel si rukávem pot z čela. "Hej, kluci. Slyšíte to?" Ozval se Zayn a všichni včetně mě se zaposlouchali. Fanynky přidávali na jekotu. "Dáme si ještě jednu?" Navrhl Harry a kluci přikývl. Harry na chvíli odběhl. Vrátil se doprovázen předehrou One way or another. "Do toho!" Křikl Niall a společně si plácli. Nakonec vyběhli na pódium a věnovali fanynkám poslední song. Bylo to krásný. V tuhle chvíli jsem si prála být jedna z několika tísíců fanynek, které stáli pod pódiem a sledovali tu dokonalou podívanou. Kluci se naposledy rozloučili s fanynkami a stejně jako před tím zamířili k nám. "Chybělo mi to." Přiznal se Harry a kluci souhlasně přikývli. "Příště už s tebou jasný?!" Ukázal Zayn na Louise, který se rozesmál. "Se mnou, nebo vůbec!" Pomalu jsme zamířili do šatny, kde se kluci rychle převlékli a konečně jsme zamířili domů. "Zabírám si sprchu u Louise!" Vykřikl Harry, zahodil sportovní tašku a utíkal nahoru. "Já si beru sprchu vlevo!" Ozval se Niall a utíkal za Harrym. "Moje je ta vpravo!" To byl Zayn a stejně jako Niall s Harrym zmizel v patře. "Tři koupelny jsou málo, říkám to celou dobu." Ušklíbl se Liam a zamířil k lednici.  Vytáhl z ní láhev coly a napil se. Já s Louisem jsme zamířili k němu do pokoje.

"Neleze ti to občas na nervy?" Zeptala jsem se Louise, když jsme vešli do jeho pokoje. Na jeho posteli leželo triko, které jsem dneska viděla na Harrym a z koupelny se ozýval Harryho hlas zpívající NANANA. "Ani ne." Zakroutil hlavou Louis, sebral Harryho věci a zaklepal na dveře do koupelny. Harry ho ale nejspíš neslyšel. Louis nakonec jednoduše dveře otevřel a vhodil Harryho oblečení dovnitř. "Hej!" Zaprotestoval Harry ale to už Louis zase dveře zavřel a začal se převlíkat. "Jdu se podívat za Nicol." Oznámila jsem Louisovi, který reagoval přikývnutím. Opustila jsem jeho pokoj a zamířila dolů. "Kde je Liam?" Zeptala jsem se. Stála v kuchyni a zrovna něco kuchtila. "Nejspíš se šel převlíknout." Pokrčila rameny, přikývla jsem. "Přicházím s posledním varováním." Upozornila jsem jí. Nicol po mě střelila pohledem. "Obě víme, že to neuděláš. Nemáš k tomu důvod." Pokrčila rameny. "Když myslíš." Pokrčila jsem rameny a Nicol se zasmála. "Já totiž myslím." Poklepala si na hlavu. "Dávej bacha, ať se ti to náhodu nepřipálí." Poradila jsem jí a zamířila, jak jinak, než za Louisem. Nebo možná...? 

HE.IS.DEADKde žijí příběhy. Začni objevovat