"Siktir."
Şiddetli baş ağrısıyla uyandığımda tek yaptığım küfür etmek ve başımı tutmak olmuştu. Gözlerimi bile açamıyordum.
Gözlerimi kırpıştırıp açmaya çalıştığımda zorda olsa açmayı başardım.
Açar açmaz karşımda birini görmeyi beklemiyordum.
Özellikle dibimde uyuyan Harry'i görmeyi hiç beklemiyordum.
Bu beklenmezliğe tepki olarak ağzımdan çıkan çığlık ile Harry'nin gözlerini açıp panikle doğrulaması bir olmuştu. Etrafa şaşkın bakışlar atıp yüzünü bana çevirdi.
"Ne diye bağırıyorsun Hera?"
Üstü çıplak mıydı onun? Yorganı üstümden atıp üzerimi süzdüğümde altımda bikinilerim ve üstümde elbisem vardı. Elbisem belime kadar sıyrıldığı için Harry'nin bacaklarıma kayan bakışlarını fark edip elbisemi çekiştirdim ve yataktan kalktım.
"Benim burada ne işim var?"
"Sarhoştun. Senin yaptığın gibi seni odama getirdim ama sen zaten benim evimdeydin."
"Annem meraktan çıldırmıştır!"
Komidinde duran telefonumu fark ettiğimde oraya doğru gittim ve telefonu aldım ama ne arama ne de mesaj vardı. Bilinmeyen bile mesaj atmamıştı.
"O işi Hannah halletti." Diyen Harry'e şaşkınca döndüm. Hannah burada kalmama nasıl müsaade etmişti aklım almıyordu.
"Hannah benim burada kalmama nasıl izin verir?"
"Alt tarafı yatağımda uyudun Hera. Sevişmedik. Bunu bu kadar abartma."
Harry'nin bu rahatlığı zaten beni sinirlendirirken ukala bir şekilde konuşması bin kat sinirlenmemi sağlamıştı.
"Seninle uyudum Harry. Bu olmamalıydı. "
Harry göz devirip ayağa kalktı. Altında düşük bel bir eşofman vardı ve baksırı gözüküyordu. Üstünde zaten bir şey yoktu. Neden üstsüz olmak zorundaydı ki? Zaten yakışıklıydı. Bir de böyle iyice etkilenmeme sebep oluyordu. Şerefsiz.
"Benimle bu yatakta dün öpüştün ve iki yıl önce-"
"Sakın ağzını açma. Sakın."
Bağırarak onu susturduğumda şaşkınca yüzüme baktı. Ne dediğinin farkına varmış olacak ki kafasını eğdi.
"Bunları yüzüme vuracak kadar adi olamazsın Styles."
"Yüzüne vurmuyorum Hera. Bunlar gerçekler."
Bir 'hah' sesi çıkartıp kollarımı bağladığımda ona yumruk atmamak için kendimi zor tutuyordum.
"Asla kabul etmeyeceğim gerçekler. Nefret ettiğim gerçekler!"
"Benimle bu şekilde konuşma!" Diye bağırdığında onu sinirlendirdiğimi biliyordum. Ama durmadım. Ben daha sinirliydim.
"Bencil bir pislik olduğun için bana iki sene yapmadığın şey kalmadı ve şimdi öylece sana iyi davranmamı bekleme!"
"Bencil mi? Ben mi bencilim Hera? Peki sen? Sana karşı iyi olmaya çalıştığımı göremeyen aptalın tekisin. Çoğu şeyi görmüyorsun aslında! Körsün!"
"Bana bağırma!" Diye çığlık attığımda Harry sinirle ellerini saçlarından geçirdi.
"Beni gör Hera! Kör olma!" Diye bir kez daha bağırdığında bağlı kollarımı iki yana bıraktım. Ona yumruk atmak istiyordum. Bunu çok istiyordum.