50 🌺

2.6K 116 2
                                    

Havalar iyice soğumuştu ve neredeyse kar yağmıştı. Neredeyse diyordum çünkü yağıp hemen durmuştu. Karı çok seviyordum  ve o yüzden bir an önce yağsa iyi ederdi. Hem Noel'e de az kalmıştı! Kafenin içinde dalgın dalgın dışarıyı izlerken aklıma Harry geldi. İlişkimizi düzeltmem ve ikimizin de kalp kırıklarını gidermem gerekiyordu. Dün konuştuğumuzda ona bir söz vermiştim ve bunu yerine getirecektim. Malia'dan izin alıp erken çıktım ve eve gidip kafamda planlar kurarken bir yandan da dolabımı karıştırıyordum. Bir kaç seksi olduğunu düşündüğüm şeyi yatağın üzerin attım ve Harry'e mesaj attım.

Hera: Napıyorsun Harold

Harreh ❤️: Uzanıyordum Hera. Sen napıyorsun?

Hemen cevap geldiğinde gülümsedim ve yazmaya devam ettim.

Hera: Ben de eve geldim ve dinleniyordum. Her yerim ağrıyor

Harreh ❤️: Neden?Üşütmüş olabilir misin?

Soğuk olması canımı sıkıyordu. Sinsice gülümsedim ve altımdaki taytı çıkardım. Sweatshirtimi hafifçe sıyırıp yandan seksi bir poz yakaladım.

Hera:

Hera: Sanırım evin içinde çıplak dolaşmamalıyım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Hera: Sanırım evin içinde çıplak dolaşmamalıyım. Havalar soğudu malum.

Tanrım. Çok fenaydım. Ekrana kilitlenip cevabını bekledim. Mesajı görmüştü ama hâlâ cevap yoktu. Bu iyi bir şey miydi?

Harreh ❤️: Altına bir şeyler giymelisin Hera

Cidden mi? Buna bile soğuk muydu? Harry'i ilk defa böyle görüyordum ve açıkcası şaşırmıştım. Ama pes etmeyecektim.

Hera: Belki de gelip giydirmelisin

Harreh ❤️: Belki

Gülümsedim. Demek ki onu yumuşatabiliyormuşum.

Harreh ❤️: Ama kendin yapabilirsin

Siktir. Yapamıyormuşum.

Hera: Her neyse. Antrenmanlar nasıl gidiyor?

Bütün gece Harry ile konuşmaya çalıştım. Bana soğuk cevaplar vermesine rağmen yılmadan uğraştım ve ta ki uyuyacağını söylenene kadar. O uyuduğunda ben de resim masama geçip Harry'i çizmeye başlamıştım. O mükemmeldi ve resmini çizebileceğim en güzel varlıktı.

Ertesi gün okula Hannah ve Ted ile beraber gittik ve gitmeden önce Ted'lerde kahvaltı ettik. Uzun zamandır üçümüz bunu yapmamıştık ve bu iyi gelmişti. Onlar benim her şeyimdi. Kimse yokken hep onlar vardı. Bazen uzaklaşıyorduk ve bu canımızı sıkıyordu. Zil çaldığında onları öpüp sınıfa geçtim ve Harry ile ortak dersim olduğu için gülümsedim. Benim yine sinsi planlarım vardı. Hemen gidip Harry'nin boş yanına oturdum ama kafası sıraya gömülü olduğu için beni görmedi. Hafifçe kulağına eğildim ve fısıldadım.

Goddess Hera  // h.sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin