"Bebeğim neden durgunsun? Barda da durgundun. Bir şey mi oldu?" Takımla beraber kutlamak için bir bara gitmiştik ve şimdi Harry beni evime getirmişti. Arabanın içindeydik ve gergindim. Harry birinin sevgilisini çalacak biri değildi öyle değil mi? Olayın bilmediğim tarafları çoktu ve aklım karışıktı. Harry ne yapmıştı ki?
"Bir şey olmadı." Kafamda binlerce soru varken ağzımdan sadece bu çıkabildi. Durduk yere sorun çıkarmak ve onu geçmişi için yargılamak istemiyordum o yüzden bu konuyu göz ardı etmem en doğrusu olacaktı. Harry beni seviyordu ve önemli olan buydu.
"Emin misin? Bak eğer bir şey yap-"
"Sadece seni gizlice odama nasıl atabilirim diye düşünüyordum." Dedim yaramazca sırıtarak. Harry kaşını kaldırdı ve eğlenir gibi sırıttı.
"Beni eve mi atmak istiyorsun?" Kafamı salladım. Onunla baş başa olmaya ve onu hissetmeye çok ihtiyacım vardı. Onu öpmek istiyordum. Ve benimle uyumasını istiyordum. Harry ilk önce çılgınca bir fikir olduğunu söyleyip korktuğu için reddetsede sütyenimin kırmızı olduğunu söyleyip onu hemen ikna etmiştim.
Şimdi sessizce kapıdan girmiştik ve ayakkabılarımızı çıkartıp elimize aldık. Annemle babam uyumuştu ama abimden emin değildim. Gerçi ışığı yanmıyordu ve ses bile gelmiyordu. Odasının önünden geçip kendi odama girdiğimde peşimden Harry geldi ve kapımı kapattım. Hemen kilitleyip ışığımı kapattığımda ensemde Harry'nin nefesini hissettim. Elini omzuma götürüp ceketimi çıkarmak için çekti. Ceket yere düştüğünde elini kazağıma getirdi. Onu da çıkarıp yere attığında ona döndüm. Karanlıkta kırmızının o sert tonu gözüküyordu. Harry elini sütyenimin üstüne getirdi ve dantelde gezdirdi.
"Sence seni sessizce becerebilir miyim?" Fısıldayarak söylediği şey beni kızartmıştı. Kafamı iki yana salladım. Bunu yaparken sessiz olamazdık ve ailem evdeyken yapamazdım.
"Doğru sen çığlık atmayı seviyorsun." Harry benimle resmen uğraşıyordu. Ona kızgınca baktım ve omzuna yavaşça vurdum. Sırıttı ve elini sütyenimin kopçasına uzattı. Sütyen de omuzlarımdan aşağı kayıp yeri boyladı. Harry'nin gözlerinin parıltısını gördüm. Sıcak nefesini boynumda hissettim. Dudakları boynumu yakıp kavururken inlememek için dudaklarımı ısırmam gerekti. Dudakları sinir bozucu bir yavaşlıkta göğüslerime indi. İki eliyle de göğüslerimi kavrayıp ağzına götürdüğünde dudağımı kanatırcasına ısırdım. Bir elim Harry'nin kazağı altına girdi ve karın kasları üzerinde gezdi. Tırnaklarımı yaşadığım zevkten dolayı karnına batırdığımda Harry sessizce inledi. Dudakları göğsümü istila etmişti. Sulu öpücükler bırakıyor, emiyor ve ısırıyordu. Eli eteğime gittiğinde ben ne olduğunu anlamadan etekten kurtuldu. Geri çekildi ve bana baktı. Odaya vuran ay ışığı tenimde dolaşıyordu ve kırmızı iç çamaşırımın içinde kendimi seksi hissediyordum. Harry sesli nefes aldı ve kazağını çıkarıp attı. Çıplak göğsü ve dövmeleri karanlıkta kaybolmuştu. Elimi göğsüne koydum ve karnından yol izleyip kemerinde durdum. Kemerini çözüp pantolonu aşağı indirdim. Pantolonla beraber aşağı eğildim ve dizlerimin üstünde durdum. Pantolonu ayaklarını kaldırarak çıkarmama yardımcı oldu. Önünde dizlerimin üstünde duruyordum. Kafamı kaldırdım ve alttan ona baktım. Kafam kasıklarıyla aynı hizadaydı ve istediği şeyi biliyordum. Harry dudağını ısırdı ve kafasını geriye attı. Elimi yavaşça baksırının üzerinden sert erkekliğine götürdüm. Sertliğini sıktığımda Harry'de yumruklarını sıktı.
"Yatağa otur." Dedim çok kısık bir sesle. Harry dediğimi yaptı ve geri adım atıp yatağıma oturdu. Dizlerimin üzerinde hareket ettim ve tam bacaklarının arasına girdim. Elimi bu sefer okşamak amacıyla erkekliğine götürdüğümde Harry eliyle omzumu kavradı. Omzumu sıktığında bunu zevkten yaptığını fark ettim. Yüzü kasılmıştı ve yüzünde ter damlacıkları parlıyordu. İki elimle baksırını tuttum ve sıyırdım. Erkekliği ortaya çıktığında bu kadar çabuk sertleştiği için kendimle gurur duydum.