KUDURMA TIME
"İyi misin? Neden geciktin?" Hannah'ın yanına hızlıca kurulup yutkundum. Fizik dersine geç kalmak sıkıntı olabilirdi çünkü öğretmen biraz manyaktı ve son sene olduğu için iyice manyaklaşabilirdi. Benden sonra sınıfa giren Harry ve Louis'ten hemen sonra öğretmen girmişti ve kafamı Hannah'a çevirdim.
"İyiyim." Dedim sadece.
Tamam, iyi değildim. Harry yanımdan geçerken bana yarım gülüşlü bir bakış attığında gözlerimi devirdim. Louis ile beraber arkamıza oturmuşlardı.
Bende bir sıkıntı yoktu tamam mı? Her şeyin suçlusu o ve seksi vücuduydu.
Bacaklarımı stresle sallamaya başlamamla durdurmam bir oldu çünkü canım acımıştı. Yüzümü buruşturduğumda Hannah elini omzuma koydu.
"Gerçekten iyi misin? Acı çeker gibi bir hâlin var."
Harry'nin arkadan gelen gülme sesini duyduğumuzda Hannah ile beraber ona dönüp kötü kötü baktık. Harry omuz silkip gülüşünü silmeye çalıştı.
Ahh, ondan nefret ediyordum.
"İyiyim, dersi dinle." Hannah bana garip garip baktı ama sonra önüne döndü.
Yaklaşık yirmi dakika sonra derse konsantre olmuşken telefonum titredi. Tabi dikkatimin dağılmasını sağlamıştı. Telefonu alıp çaktırmadan gelen mesajı açtım. Bay Luvins görürse telefonumu alabilirdi.
Bilinmeyen numara: Senin yüzünden ders dinleyemiyorum, kulaklarımda hâlâ inleyişlerin var
"Siktir."
Biraz sesli söylemiş olabilirdim çünkü herkes bana dönüp bakmıştı. Bay Luvins de dahil.
"Hera? Bir şey mi soracaktın?" Bana ciddi ciddi bakan öğretmenime gülümsemeye çalışarak kafamı iki yana salladım. Bir süre kaşlarını çattı ama ders anlatmaya devam etti.
Harry ise arkamda kıkırdıyordu.
Mesajı okur okumaz Harry'den geldiğini anlamıştım zaten. Hannah bana 'ne bok yediğini biliyorum sürtük' bakışını atıyordu. Dudağımı ısırıp tahtaya baktım ama telefon tekrar titredi.
Bilinmeyen numara: Yarım saat önce yüzün duvara dönükken daha uysaldın bebeğim, seni öyle seviyorum. Uysal ve itaatkar. Çok seksisin...
Gözlerimi kocaman açtım ve numarasını engelleyip telefonu çantama attım. Kendime gelmem lazımdı, siktir. Ben ne yapmıştım böyle? Yapmamam lazımdı. Ama lanet olası çocuk beni etkisi altına almıştı işte! Açıklayamayacağım bir etkisi vardı. Lanet Harry.
1 saat önce -öğle arası-
Harry dudaklarıma yapıştığında şaşırdığım için bir süre durdum ama sonra kendime gelip onu itmiştim.
"Bunu yapma!" Diye bağırdım hâlâ yakınımda olan yüzüne karşı. Dudaklarını yalayıp dudaklarıma bakmaya devam etti ve belimden sıkıca kavradı. Vücudu bana yapıştığında kokusu başımı döndürmüştü.
Çok güzel kokuyordu şerefsiz.
"İki aydır seninle sevişemiyorum, bu lanet taytların beni sertleştirmek için yeterken bana o güzel ağzınla bağırıyorsun ve bebeğim bu çok ateşli." Dudaklarını boynuma bastırdığında inlememek için kendimi zor tuttum.
Şu an kasıklarımda dans yarışması vardı sanırım. Çünkü inanılmaz şekilde harekete geçmişlerdi.
"H-Harry yapma lütfen." Bunu derken kafamı geriye atıp boynumu daha çok öpmesi için alan açmasam belki yapmazdı. Islak dudakları kulağıma çıktığında eli de kalçama inmişti. Kalçamı sıktığında inlememi tutamadım. Dokunuşlarını o kadar özlemiştim ki şu an düşünme yetimi kaybetmiş gibiydim. Vücudum çoktan teslim olmuş, Harry'i içeri almaya çalışıyordu.