55 🌺

2.3K 67 28
                                    

Peş peşe 3 bölüm gönderdim sizeeee hadi yine iyisiniz.
Ayrıca bugün doğum günüm kendime ve size hediyem olsun bu bölümler, yaşlandım artık 21 yaşındayım resmen ben büyümek istemiyorum:( Sizi seviyorum ve öpüyorum bebeklerrr.xxx

Vee +18 kısımlar var

Özlemişsinizdir ;))



"Sınav haftasına gireceğiz ve sen hâlâ parti peşindesin."

Hannah'ı iki saattir azarlıyordum ama beni takmıyordu. Çoktan hazırlanmaya başlamıştı.

"Bu sınavlardan önceki son cumartesi geri zekalı. Ayrıca biz hariç herkes gitti. Senin yüzünden akşama kadar ders çalıştık. Yetti be."

Dolabından mini bir elbise çıkarıp üstüme attı.

"Giy bunu, sizin eve gitmekle uğraşmayalım."

"İtiraz bile etmiyorum artık."

"Edemezsin."

Telefonumu sinirle yatağa atıp soyunmaya başladım. Zaten sinirliydim. Hannah ile uğraşmak istemiyordum. Hafta sonu için Harry ile olan planlarımız suya düşmüştü çünkü maçı vardı. Ve ayrıca maçtan sonra partiye gitmişti. Mesajlarıma cevap bile vermiyordu.

Hannah telefonuna bakıp güldü.

"Mesajlara bak." Dedi bana gülmeye devam ederken.

Telefonu hemen elime alıp Niall'dan gelen mesajı açtım.

Niall:

Niall: Ne zaman geliyorsunuz? Harry sarhoş oldu :(

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Niall: Ne zaman geliyorsunuz? Harry sarhoş oldu :(

Hera: ONUN BEYNİNİ PATLATACAĞIM ÇOK SİNİRLİ OLDUĞUMU SÖYLE

Niall: Söyledim ama o farklı anlıyor şu an :(

Hera: Neden sarhoş oldu???

Niall: Takımla iddaa girdiler ve attığı sayı kadar içmek zorunda kaldı

Sinirlenmiştim. Daha çok sinirlenmiştim. Elbiseyi hırsla giyip aynaya baktım. Hannah benden biraz daha zayıf olduğu için elbise bana dar olmuştu. Bütün hatlarımı sarmıştı ve kısacıktı. Göğüslerim ise sığmamış, dışarı taşmıştı. Açıkcası bir sürtük gibi gözüküyordum ve bunu normalde giymezdim. Ama Harry'e sinirli olduğum için giyecektim.

"Oha." Dedi Hannah bana bakarken. Geldi ve göğüslerimi avuçladı. Sapık. Gülüp ellerini ittim.

"Bunu giymeyeceğini biliyorum ama giysen felaket olurdu."

"Aslında giyeceğim."

Hannah ağzını açarak, ellerini çırpmaya başladı.

"Harry ilk önce belanı, sonra seni sikecek."

Goddess Hera  // h.sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin