Gençler oy verin, oy önemli ;))
İyi okumalar bebekler, Hera sizi kutsasın.xx
"Gerçekten ayaklarım si-"
Ted sözünü tamamlayamadan Max kafasına vurduğu için onun küfürünü bir nevi banlamıştı.
Harry beni eve bıraktıktan sonra Hannah, Max ve Ted'i arayıp alışverişe gitmemiz gerektiğini söylemiştim. Hannah ve Max ne kadar mutlu olduysa Ted o kadar üzülmüştü.
"Ya ben emin olamadım. İlk girdiğimiz mağazada ki elbise güzeldi ama boyu uzundu. Ondan sonraki mağazadakilerin de kumaşları kötüydü. Üçüncü girdiğimiz mağazada ki giydiğim siyah elbisenin dekoltesi çok fazlaydı. Aslında güzeldi ama karnıma kadar dekoltesi var. Neyse. Dördüncü mağazadaki elbise en güzeliydi bence ama en son giydiğim de güzeldi. Hangisini alsam ya?"
Hızlı ve çok konuştuğumu fark edip sustuğumda bana salakmışım gibi bakan arkadaşlarıma masumca baktım.
Ne beyinleri ne ayakları kalmıştı yavrucakların.
"Artık sus." Dedi Hannah ve beni takmadan bir mağazaya girdi. Peşinden usulca girip beş dakika içinde bulduğu elbiseyi elime tutuşturdu.
"Bunu giy ve al. Sen her türlü beğenecek zaten. Niye kasıyorsan? İç çamaşırı bak bence sen. Gece iş-"
"Hannah!" Diye onu uyarıp kabine girdiğimde bugün giydiğim yüzüncü elbiseyi falan denedim.
Ama bu harika olmuştu. Aynada kendime hayranlıkla bakarken kabinden çıkıp bizimkilerin de bana hayranlıkla bakmasını sağladım. Elbise halledildiğinde ona uygun ayakkabım olduğu için daha fazla sıkıntıya girmeden Avm'den çıktık ve evlerimize dağıldık.
Eve geldiğimde anneme aldığım elbiseyi gösterdim. Çok beğendiğini söyleyip ardından Harry ile sevgili olup olmadığınızı sormuştu. Daha
değil dediğimde gülüp bana bir kaç nasihat verdi.Odama çıkıp , duş alıp işlerimi hallettiğimde kendimi yatağa attım ve gelen mesajlara baktım. Canım abiciğim sonunda beni hatırlamıştı.
Hector 😝: Selam bücür beni özledin mi?
Hera: Hayır seni özlemedim.
Hector 😝: Trip sezdim?
Hera: Sezgilerin ne kadar kuvvetli...
Hector 😝: Küçük kardeşim bana neden tripli?
Hera: BİR DE SORUYOR MUSUN?? NE ARA NE SOR SONRA GEL NEDEN TRİPLİ
Hector 😝: Wowowow sakin ol kelebeğim
Hector 😝: Özür dilerim, sadece yoğun bir dönemden geçtim ama yakında görüşeceğiz kardeşim
Hera: Bana Gucci çanta alırsan seni affedebilirim
Hector 😝: Köpeğin olsun Gucci çanta
Hera: Tamam affettim ❤
Hera: Napıyorsun abiciğim nasılsın?
Hector 😝: