Hannah: Akşam ne yapıyoruz sürtükler
Teddy: Senden bıktım
Max: Ted ile 4. ayımızı kutlayacağız biz :((
Hera: Ben de yorganla sevişeceğim
Hannah: Hayır sen o kıçını kaldırıp ben ne dersem onu yapacaksın yeter artık depresyona girdiğin iki haftadır yataktan kalkmadın sikeceğim Avery'i
Hera: Harry o dediğini yaptı zaten lol
Teddy: Üzüldüm şu an
Max: Harry'i dövebilirim?
Hera: Beni rahat bırakın bye
İnternetimi ve telefonun sesini kapatıp yorganı geri kafama çektim. Evet, yıkılmıştım ama yaşıyordum. O günden beri iki hafta geçmişti. Onsuz iki hafta. Onu sadece iki kere görmüştüm. Yüzüne bakmak artık midemi bulandırıyordu ve onun yüzünden böyle olmak istemiyordum.
Uykumdan yataktan düşürülerek uyandığımda sesli bir küfür ettim. Bir saattir mis gibi uyuyordum. Hangi hayvan beni yataktan itmişti. Tabi ki Hannah hayvanı.
"Siktir git sürtük." Sevimli küfürüme karşı gülümsedi.
"Sana dedi Shawn. Bana değil." Dedi Hannah koltuğa doğru bakarken. Kafamı çevirip baktığımda koltuğumda oturan Shawn'ı gördüm. Onunla da bir haftadır görüşmüyordum ve bana kızdığının farkındaydım. Ama yalnız kalmak istiyordum. Oflayıp ayağa kalktım.
"Ne istiyorsunuz?" Dedim onlara tip tip bakarken.
"Seni geri istiyoruz. O piç için düştüğün duruma bak!" Shawn'ın sinirlice söylediği şey ile kafamı aşağı eğdim. Haklıydı. Onun için iki haftadır bitkisel hayatta gibiydim.
"Şimdi git duşunu al ve sana seksi bir elbise bulayım. Partiye gidiyoruz!" Dedi Hannah neşeli sesiyle. Onu ikna etmem imkansızdı o yüzden duşa girdim ve hızlıca yıkandım. Odaya havluyla girdiğimde Shawn'ın hâlâ odada olduğunu gördüm. Beni görünce gözlerini kaçırmaya çalışsa da başarısız oldu.
"Shawn sen çık." Dedi Hannah ona tip tip bakarken.
"Yok ya. Ben durup Hera'yı kesecektim." Hannah'a gözlerini devirdi ve odadan çıktı. Sessizce iç çamaşırlarımı giydim ve Hannah'ın benim için seçtiği mini elbiseyi üstüme geçirdim. Biraz kilo aldığım için dar olmuş gibiydi. Popomun açıkta kalmasından korkmuştum.
Hannah'a olmadığını söylesem de tabii ki olduğunu ve bunu giyeceğimi söyleyip saçımı ve makyajımı yaptı. Üzerime bir palto geçirdim ve topuklu botlarımı giydim. Kapıdan çıktığımızda Shawn yoktu. Arabaya gitmiş olmalıydı. Evden çıkıp çalışan arabaya bindik.
"Nereye gidiyoruz?" Dedim Shawn'a.
"Arkadaşımın partisine. Merak etme. İyi biridir."
Kafamı sallamakla yetindim ve yol boyunca bir daha konuşmadım. Parti evine girdiğimizde sesli müzik ve içki kokusuyla yüzümü buruşturdum. Shawn beni ve Hannah'ı belimizden tutarak ilerletti ve boş bir yer bulup oturduk. Shawn, arkadaşına selam verip geleceğini söyledi ve gitti. Hannah ile ben paltolarımızı çıkardık ve etrafa bakındık.
"Bizim okuldan insanlar var ama diğerlerini pek tanımıyorum." Dedi Hannah insanlara bakarken.
"Ben de." Dedim ve masanın üzerinde duran dolu içki şişesine baktım. İçmek istiyordum. Hiç düşünmeden şişeyi aldım ve bardak ihtiyaçı olmadan kafama diktim. Viski pek sevmezdim ve tadı da bok gibiydi ama umrumda değildi.