"Shawn!" Arkasından koşup ismini bağırmaya devam ettiğimde Shawn dönüp bana bakmadı. Arabaya ilerleyip kapıyı serte açtığında atladım ve o kapıyı kapatmadan tuttum. Nefes nefese kalmıştım ve ağlamaktan tıkanan burnum nefes almamı zorlaştırıyordu. Shawn kapıyı çekecek gibi oldu ama önüne geçip kapıyı kapatmasını engelledim.
"Çekil Hera."
"Çekilmem. Beni dinlemen gerek."
Sinirli bir şekilde bana baktı ama gözlerinden üzüntü okunuyordu. Yutkunup konuştum.
"Midem bulandığı içim lavaboya gittim ve peşimden gelmiş. Beni Liam görmüştü ve o söylemiş olmalı. Kustuğumu görünce endişenlendi ve ben kötü hissettiğim için ağladım. Hamile olduğumu düşünüyorum ve bunu Harry'e söylemem lazımdı. Test almamızı söyledi ve daha sonra içeri girdik."
"Ne güzel! Beraber bebeğinizi büyütüp musmutlu yaşarsınız!" Shawn kapıyı kapatacak gibi oldu ama kapıyı sıkıca tuttum. Canımı acıtmamak için bir daha kapıyı çekmeye uğraşmadı ve gözlerime bıkkınlıkla baktı.
"Shawn lütfen farklı şeyler düşünme. Kendimi ona falan atmadım!"
"Ben artık bıktım Hera. Ya benimle beraber olursun ya da onunla. Seçim senin. Senin iyiliğini ve mutluluğunu istiyorum ama seni o piçin ettiğinden daha mutlu edebilirim. Bunu bilmeni istiyorum."
O da bana seçim yaptırıyordu. Şu an beni bekleyen Harry ve karşımda duran Shawn vardı.
Shawn...
Shawn'la her şey kolaydı. Çok güvenilir ve sadık birisiydi. Bana çok değer veriyordu ve güldürüyordu. Bana baktığında gözlerinin içinin gülmesini seviyordum. Ondan hoşlanıyordum ve değer veriyordum ama bir yandan da Harry...
Harry'e aşıktım. Bunu hiçbir durumda inkar edemezdim. Beni çok farklı seviyordu. Ona her şeyimle ait olduğumu düşünüyordu ve çok koruyucuydu. Sevgisinden asla şüphe duymazdım. Beni senelerdir seviyordu ve hakkımda benim bile bilmediğim şeyleri biliyordu.
Ve bir ihtimal karnımda onun bebeği vardı.
Cesaretimi toplayıp derin bir nefes aldım ve Shawn'ın elini tuttum.
"Sana çok değer veriyorum Shawn. Karar vermem için bana biraz süre ver. Harry de bana aynısını söyledi, karar vermem gerektiğini yani. Ama bunu hemen burada yapmamı bekleme. Bir süre ikinizle de görüşmek istemiyorum."
Shawn kafasını salladı ve yanağımı öpmeden önce konuştu.
"İki türlü de seni seveceğim ama umarım doğru bir karar verirsin Hera. Ve senin hamile olduğunu düşünmüyorum, umarım değilsindir ve zor duruma düşmezsin. İyi geceler Hera."
Kenara çekilmemle beraber arabaya bindi ve gitti. Arkasından bir süre izleyip Harry'e mesaj atma kararını verdim. Gelmediğim için Shawn'ı seçtiğimi düşünebilirdi ama daha karar vermemiştim.
Hera: Karar vermem için biraz süreye ihtiyacım var ve testi yapıp sana haber vereceğim. İyi geceler Harry
Harry: Bu ne kadar canımı acıtsa da kalbinin doğru kararı vereceğini biliyorum ve lütfen test sonucunu hemen haber ver, seni seviyorum Hera.
Gözyaşlarımın akmaması için uğraşırken içeri girdim ve Benjamin'i aramaya başladım. Bu gece en çok eğlenen o olmuştu.
"Ah, başım." Benjamin yatakta hareket etmeye başladığında beni uyandırmıştı. Yanıma dönüp gözlerimi devirdim ve ona hafifçe vurdum.
"O kadar deli uyuyorsun ki senin yüzünden uyuyamadım."
Gece Benjamin biraz sarhoş olduğu için eve gitmemiş bize gelmişti ve beraber uyumuştuk. Tabi ben pek uyuyamamıştım çünkü hayvan gibi dönüp durmuştu.