"Ahh kafamda filler sevişiyor." Diyerek doğrulduğumda yanımda ağzı açık uyuyan Harry'e baktım ve sırıttım. Dün gece çılgınlar gibi içmiştik. Gecenin sonunu pek hatırlamasam da Niall'ın evine geldiğimiz kısmı hatırlıyordum. Şimdi tanımadığım bir odada tek kişilik yatakta Harry ile iç içe geçmiş bir şekilde uyanmıştım.
Bu durumdan memnundum orası ayrı.
İkimizin de iç çamaşırlarıyla olduğumuzu fark ettiğimde telaşlandım. Ama Harry'nin çok sarhoş olmadığını anımsıyordum. O üstümüzü rahat edelim diye çıkarmış olabilirdi.
Kafasını göğüslerime gömmüş bir şekilde uyuyan Harry'nin saçlarını okşamaya başladım. Onu uyandırmak istemiyordum ama aşağıdaki sesleri merak etmiştim. Kısa süre sonra Harry hareketlendi.
"Cennete miyim?"
Kafasını göğüslerimden kaldırıp yüzüme baktığında ilk söylediği bu olmuştu. Ama ben senin o kafanı yerim.
"Hayır sadece göğüslerimim arasındaydın."
"Cennet sayılır." Dedi dudağıma ufak bir öpücük verirken. O ufak öpücüğü kafasını tutup uzattığımda gülümsedi. Sıcak elleri belime dolandı. Öpücüğü derinleşirken birden kapının açılmasıyla Harry'nin üstüme kapanıp yorganı örtmesi bir oldu.
"Yüce penguenler aşkına."
Evet bu salağın kim olduğunu tahmin etmek zor değil.
Tabi ki Hannah.
"Sizi uyandırmak için gelmiştim ama siz çoktan uyanmış, çocuk yapımına geçmişsiniz."
"Hannah!" Dedim yüzümü buruşturarak.
"Tamam kızma." Sarı saçlarını geriye attı ve bana göz kırparak kapıyı aynı öküzlükle kapattı.
"Mal bu kız gerçekten salak." Kendi kendime söylenirken Harry'nin gülümseyerek beni izlediğini fark ettim. Gözünü dikmiş bana öylece bakıyordu.
"Ne?" Dedim hafifçe sırıtarak. Elini yüzüme koydu ve okşadı.
"Çok güzelsin."
Sanırım eriyordum.
Tanrım.
Bunu hak edecek ne yapmıştım?
"Harry beni deli ediyorsun." Yüzüne doğru eğildim ve dudaklarımızın birbirine kapanmasını sağladım. Onunla öpüşmek çok iyi hissettiyordu. Sanki birbimiz için yaratılmış gibi. Kalplerimizin aynı ritimle çarpmasının başka açıklaması olamazdı değil mi?
Telefonun çalmasıyla isteksizce Harry'den ayrılıp ofladım. Telefonu komidinin üstünden alıp kim olduğuna bakmadan açtım.
"Alo?"
"Canım kardeşim eve geldim ama yoksun annem Hannah'larda kaldığını söyledi. Gelip alıyorum."
Gözlerimi kocaman açıp panik havasına girdiğimde Harry doğruldu ve yüzüme endişeyle baktı.
"HAYIR! Şey yani olmaz bizim işimiz var. Ben gelirim eve merak etme. Hem sen neden geldin?"
"Neden mi geldim? Ne zamandır görüşmüyoruz ve neden geldin öyle mi? Kalbimi kırıyorsunuz küçük hanım. Hem ne işiniz var?"
"Heyecandan saçmaladım abiciğim. İşimiz var işte. Özel."
"Ne işi Hera?"
"Yanii-"
"Hera!"
"AĞDA!" Harry birden sırıttı. Omzuna vurarak alay dolu suratının geçmesini sağladım.