[3.]

5.1K 648 149
                                    

"Eπανελαβε ."μου λεει ενω αφηνει μισανοιχτο το βιβλιο στο χερι του .

"Μ-μπορω να ε-εχω το β-βιβλιο μου;"τον ρωταω με την συνηθισμενη τρεμουλιαστη φωνη .Ενα γελακι του ξεφευγει και χωρις να μου δωσει σημασια γυριζει στον βιβλιο και συνεχιζει να το διαβαζει .

Τον κοιτω με γουρλωμενα ματια ,νευριασμενη με την συμπεριφορα του .

"Ως εδω θ-"παω να πω μα γυριζει να με κοιταξει με τα γαλαζια ματια του .

"Τι θες Οφηλια ;"με ρωταει παρακινωντας με να συνεχισω να μιλαω .

"Τ-το β-βιβλιο μου ."απαντω και εκεινος κουναει αποδοκιμαστικα το κεφαλι .

Γυριζει τα ματια του στο βιβλιο συνεχιζοντας το διαβασμα του .Παω να τον αιφνιαδιασω ,κανοντας μια αποτομη κινηση να παρω το βιβλιο μα αυτος το απομακρυνει σε πολυ λιγο χρονο ,με αποτελεσμα εγω να βρισκομαι σχεδον πανω του .

Απομακρυνομαι και του ριχνω μια ματια ,ενα στραβο χαμογελο εχει σχηματιστει στο προσωπο του κανοντας με να θελω να τον χτυπησω .Και ειμαι κατα της βιας .

Ηθελε να με αλλαξει ,ηθελε να βγαλει τον κρυμμενο για εμενα εαυτο μου .Ηθελε πολλα ,και τα κατεκτησε .

Γυριζω πλατη ξεφυσσωντας νευριασμενη και προχωρω προς το ταμειο αγνοωντας τα γελακια του .Ειναι εκνευριστικος και ενοχλητικος .

Καθομαι στο ταμειο και του ριχνω ενα εχθρικο βλεμμα σε εκεινον .Δαγκωνει το κατω χειλος του και αρχιζει να παιζει με το σκουλαρικι του ενω αφοσιωνεται στο βιβλιο .Το βιβλιο μου .Δεν μπροω να αρχισω καινουριο βιβλιο αν δεν εχω τελειωσει το ενα και θα συνεχισω σε αλλο ;Θα τα μπερδεψω .

Το τηλεφωνο χτυπαει τραβοντας μου και την δικη του προσοχη .

"Βιβλιπωλειο 'Corner's'.Πως μπορω να σας εξυπηρετησω;"ρωταω οταν σηκωνω το ακουστικο .

"Εχουμε ενα δεμα με καινουρια βιβλια ,ποτε μπορειτε να σας το στειλουμε;"με ρωταει μια γυναικεια φωνη .

Γυρνω να τον κοιταξω και βλεπω το βλεμμα του να εχει καρφωθει πανω μου .Γυριζω την καρεκλα μου ωστε να ειμαι πλατη προς αυτον .

"Εμ ,κατα τις 7 .Ειναι καλα;"ρωταω και περιμενω την απαντηση της 

"6.30,ειναι καλυτερα .Αντιο σας ."με χαιρεταει και το κλεινει πριν προλαβω να την αποχαιρετησω .

"Ξινη ."μονολογω μονη μου ενω γυρνω την καρεκλα μου .

"Α!"φωναζω οταν τον βλεπω να στεκεται ακριβως μπροστα απο το ταμειο και να με κοιτα εντονα .Βαζω το χερι μου στην καρδια μου .

ʜɪs ʜᴇᴀᴠᴇɴʟʏ sɪᴅᴇWhere stories live. Discover now