[19.]

3.5K 434 72
                                    

-Εισαι τρελος και συνεχιζεις να με εκνευριζεις ."του λεω γεματη νερυα προσπαθωντας να συγκρατηθω ,και να μην γρυισω να τον κοιταξω .

Ξερω οτι εχει αυτο το ειρωνικο χαμογελο πανω στο προσωπο του .

Σιγα- σιγα ,τον μαθαινα .Αλλα εκεινος ;Εκεινος που με ειχε δει απο την αρχη .

Με ειχε μαθει ,παταγε τα κουμπια μου ,με τοση ευκολια .Δεν τον ενοιαζε αν εβαζε κατι ή καποιον σε κινδυνο ,ηξερε οτι μετα απο ολα αυτα εγω ,θα γυρναγα παλι σε εκεινον .Οχι αυτη ,την φορα .

Μπορει Aaron ,να με ηξερες ,αλλα δεν εμαθες ποτε κατι δεν ηξερα να παιζω ,το παιχνιδι σου .

Δεν εμαθα ποτε να παιζω .Οχι γιατι ,δεν μπορουσα .Αλλα γιατι οι ψυχες των ανθρωπων δεν ειναι παιχνιδια .

Ελπιζω να το καταλαβεις καποτε αυτο .

-Κατι πιο πρωτοτυπο ,δεν εχεις ;"με ρωταει ,τραβωντας με ,απο το χερι κανοντας με να γυρισω να τον κοιταξω ,στα γαλαζια ματια του .

-Γινε εσυ πρωτοτυπος ,για να αλλαξω και εγω ."του λεω ,κοιτωντας μεσα στα ματια ,τραβωντας το χερι μου ,προχωρωντας προς το βιβλιοπωλειο .

Δεν μου αρεσει να αργω .

-Μα δεν θελω να αλλαξεις."λεει ακολουθωντας με ,βλεποντας τα ματια του να με κοιτανε ,για πρωτη φορα με ειλικρινια .

-Ψεμματα."του λεω ,περνωντας το βλεμμα μου μακρυα ,βλεποντας το βιβλιοπωλειο ,στηνν γωνια ,του δρομου .

-Κοιταμε ,στα ματια ,και βρες την αληθεια ."λεει ,πιανοντας με απο το χερι κοιτωντας με .

Και με προδωσες .

Εσυ με προδωσες .

Εσυ.Εσυ που μου ελεγες κοιταμε  στα ματια για να βρεις την αληθεια .Και εγω κοιτουσα .Κοιτουσα και ελεγα δεν μπορει ,αληθεια ειναι .Τα λογια σου ειναι η μονη ,πραγματικη αληθεια .Τα λογια σου ειανι εκεινο το μεγαλο καραβι που μαζι του παιρνει στα ανοιχτα .Και εγω ακουμπουσα ολες μου τις θαλασσες πανω .Ολες εκεινες τις φορες που παντα πιστευα πως  δεν πρεπει να μακραινες απο το λιμανι .

Με προδωσες .

Και τα κυμματα ηρθαν ,και οι φουρτουνες με προλαβαν .Σε κοιτουσα στα ματια σου καια εβλεπα ενα κενο μελλον ,μια σελιδα κενη ,εβλεπα να καθρεπτιζονται τα κυμματα στα ματια σου και ξωπισω να με χτυπουν .

Και παντα ,ημουν με την ερωτηση γιατι;Και ολο ξαναγυρνουσα .Δεν εβλεπα .Δεν ημουν καμια χαζη .Αφελης ημουν .Που πιστευα .Αυτο ηταν το λαθος μου ξερεις .Πιστευα ,ειχα ελπιδες ακομα και απο την σταχτη .

ʜɪs ʜᴇᴀᴠᴇɴʟʏ sɪᴅᴇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin