[6.]

4.7K 581 101
                                    

Κοιταξα για λιγο τα χειλη του και αποσυντονιστηκα .Δεν ηξερα τι γινοταν απλως καθομουν και κοιτουσα τα χειλη του .Φαινοντουσαν τοσο απαλα και με το σκουλαρικι στην ακρη των χειλιων του εδιναν την αγριοτητα του .Ή απλως ηταν μια καλυψη ;

Ποτε δεν εμαθα .Και ουτε ηθελα να μαθω ,δεν ηθελα να χαθω .Ακομα και αν χαθηκα .

Επιστρεφω τα ματια μου στα δικα του κοιτωντας τον βαθια .Αυτος κοιταγε μια τα χειλη μου ,μια τα ματια μου .Ηθελα να μαθω το μυστηριο που εκρυβε ,αλλα ειχε υψωσει τοιχους και παντα επεφτα πανω τους .

Και δεν θα ημουν αυτη που θα τους γκρεμιζε .

-Ε ,τοτε ψαξε να την βρεις.Σιγουρα δεν ειμαι εγω η ηρεμια σου"του λεω μετα απο λιγο ανοιγοντας την πορτα με το αλλο μου χερι καθως το ενα μου ηταν τυλιγμενο σφιχτα γυρω απο το δικο του .

-Περιμενε ."μου λεει αποτομα τραβοντας με κοντα του ."Παρε αυτο ."μου λεει βγαζοντας ενα χαρτι τυλιγμενο στα τεσσερα απο το μαυρο δερματινο του .

Ξεδιπλωνω το χαρτι και μου αποκαλυπτει μια ζωγραφια .Ειμαι εγω να διαβαζω ενα βιβλιο ενω καθομαι σε ενα παγκακι .Ηταν πριν 4 μερες ,ειχα μια μερα ρεπο καθως το βιβλιοπωλειο ηταν κλειστο και ειχα παει στο παρκο να διαβασω ησυχα ,δεν τον ειχα παρατηρησει οτι βρισκοταν και εκεινος εκει .

Η υπογραφη στο κατω μερος της σελιδας μου αποδεικνυει οτι αυτος την ζωγραφισε .Ή την εκλεψε .Δεν θα με εξεπλητε αυτο .

-Εισαι ψυχοπαθης ."του λεω ενω βαραω την ζωγραφια στο στηθος του κανοντας τον να τρανταχτει και να παει πισω βηματα ενω το βλεμμα του αλλαζει αμεσως σε αγριο ."Δεν ξερω τι θες απο εμενα ;Δεν εχω κανενα προβλημα με τους ανθρωπους που δεν ξερουν τι θελουν απο την ζωη τους ,αρκει να μην το ψαχνουν στην δικη μου ."του απαντω και παω να φυγω μα το χερι μου ειναι ακομα εγκλωβισμενο στο δικο του .

Ηξερε τι ηθελε ,απο την αρχη .Δεν τον ειχα καταλαβει ομως .Αλλα αφηνε κανεναν να το κανει ;

-Ασε με ."του λεω τραβωντας το χερι μου μακρυα του μα δεν το αφηνει .

-Τωρα που σε βρηκα ."μου λεει με ενα μισο χαμογελο στο προσωπο του .

-Για να στο πω με απλουστερα λογια ."του λεω ενω πεταω το χερι του απο το δικο μου κανοντας να ξαφνιαστει ."Εγω δεν θελω τιποτα απο εσενα ,εσυ θελεις κατι ,αλλα δεν θα στο δωσω .Για αυτο ψαξε αλλου ."του λεω και γυριζω πλατη βγαινοντας απο την πορτα μα αυτος βαζει τα χερια του στην μεση φερνοντας με κοντα του .

ʜɪs ʜᴇᴀᴠᴇɴʟʏ sɪᴅᴇNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ