Καθομουν για αλλη μια φορα στο μπαλκονι ,κοιτωντας τον καταμαυρο ουρανο χωρις ιχνος αστεριου .Σαν να χαθηκε ολο το φως ,πνιγηκε μεσα στο σκοταδι .
Καιγομουν για εκεινον ..
Καιγομουν;Μπορει να με ελκυαν πολλα πραγματα πανω του ,μπορει να ηθελα να εξερευνησω αυτο το αγνωστο για εμενα παρελθον του ,οτι δεν μου ειχε πει .
Και δεν μου ειπε και ποτε .
Ψεμματα .Ολα ηταν ψεμματα .
Δεν ημουν αφελης εγω ,απλως τα ψεμματα του εμοιαζαν με απιαστα ονειρα μπροστα μου .Τοσο δελεαστικα να τα πιασεις μα ολο και τα απομεκρυνε ,και πιο βαθια .
Επρεπε να καταλαβω οτι κατι δνε απει καλα .Επρεπε να απομακρυνθω ,μπορει να ειναι δειλια ,αλλα εγω θα το ελεγα αυτοαμυνα .
Κατι που δεν εκανα ,και δημιουργησα το σημαδι στην ψυχη μου .
Κοιτω κατω ,τον ερημωμενο -τωρρα πια - δρομο .Ησυχια εχει απλωθει στην μαυρη αυτη νυχτα ,μονο το φως της λαμπας υπαρχει ,οπου σε βοηθα να διακρινεις τις σκιες της .
Δεν σε προστατευει ,απλως σε παρασερνει .
Οπως και εκεινος .Τον εμπιστευτηκα .Πιστευα οτι θα αλλαξει .Τον εμπιστευτηκα απολυτα.Αλλα αν εμπιστευτεις καποιον απολυτα ,ή θα σε νιωσει ή θα σε αποτελειωσει ..
Μαλλον αυτος διαλεξε τον δευτερο δρομο .
Το συρσιμο βηματων ακουγεται στον δρομο ,χαλωντας την ησυχια της νυχτας ,ή μαλλον η σιωπη της .Παρατηρω την φιγουρα να περπατα στην μεση του δρομου,διακινδυνευοντας να παθει κατι .
Μα φαινεται να μην τον νοιαζει .Ο καπνος του τσιγαρου του,εξαφανιζεται ,με το λιγοστο αερακι .Ταιριαζει ολοκληρωτικα ,με το σκοταδι γυρω .Τοσο σκοταδι ,τοσο μυστηριο ,τοσα πολλα ανεξηγητα πραγματα .Ολα ταιριαζουν με την σιωπη της μαυρης νυχτας.
Τα βηματα του σταματουν ακριβως κατω απο το φως της λαμπας ,αποτρεποντας με ενα δω τα χαρακτηριστικα του .Σηκωνει το κεφαλιτ ου ,αργα ,ριχνοντας το βλεμμα του ,πανω μου .
Ενα ριγος διαπερνα την σπονδυλικη μου στηλη ,κανοντας με να κανω ενα βημα πισω ,απο τρομο;Δεν ξερω .Πλησιαζω ξανα στην ακρη κοιτωντας τον ,να στεκεται πανω στην κολωνα ,κοιτωντας με .
Το φως πεφτει πανω στο προσωπο του ,κανοντας με να συναντησω τα 2 γαλαζια ματια που εχουν καρφωθει πανω μου .
YOU ARE READING
ʜɪs ʜᴇᴀᴠᴇɴʟʏ sɪᴅᴇ
RomanceΚαι το μονο που εψαχνε ήταν να βρει καποια που θα απολαμβανε το χαος του λες και γεννηθηκε για να ζει μαζι του σε αυτο . Και εκεινη..Ηθελε εναν παραδεισο Και εκεινος της προσφερε την κολαση . Do not copy the story . All Rights Reserved