Ανοιγω τα ματια μου και το πρωτο που βλεπω ειναι το γκρι χρωμα που εχει το ταβανι μου .
Γκρι σαν τα συναισθηματα μου .Ουτε ασπρα φωτεινα ,ουτε μαυρα σκοτεινα .Εχουν αναμεικτει και για ολα φταιει εκεινος .
Σκεφτομαι και γυρνω αμεσως στο βλεμμα μου σε εκεινον .Εκεινον που εχει τυλιχτει γυρω μου ,μη αφηνοντας με να κουνηθω και να φυγω μακρυα του .
Σε ενα πραγμα δεν εφταιγε .Στον ερωτα ,εγω επελεξα να τον ερωτευτω ,δεν ηταν υποχρεωμενος να με ερωτευτει ,αλλα εκμεταλλευτηκε την αδυναμια .
Η τακτικη του .Παιρνεις τα μειονεκτηματα του αλλου και τα κανεις πλεονηκτηματα σου .Αυτο ειναι ενα πραγμα που με στεναχωρουσε παντα σε εσενα ,Aaron .Προσπαθησα να σε βοηθησω ,να σε βγαλω απο το σκοταδι σου ,αλλα δεν ημουν ικανη .Και λυπαμαι που ενας τετοιος ανθρωπος θα χαθει .Κριμα να μην υπαρχει γραμμη σωτηριας για εσενα.
-Aaron ;"τον ρωταω προσπαθωντας να τον ξυονησω ,χαλοντας την ηρεμια και την γαληνη στο προσωπο του .
-Ξυπνιος ειμαι ."απαντα μουρμουριστα ,χαμηλοφωνα με μια ουδετερη φωνη παραξενευοντας με που δεν υπαρχει ουτε ενα ιχνος ψυχρας .
-Εμ,πρεπει να σηκωθω για να παω στην δουλεια."λεω προσπαθωντας να τον κανω να με αφησει .
-Και εγω πρεπει να σε ακουσω τωρα;"με ρωταει ενω σηκωνει το κεφλαι του καρφνονωντας τα γαλαζια ματια του στα δικα μου κανοντας με για λιγο να τα χασω .
-Εμ ναι;"του απαντω κανοντας να φανει πιο πολυ σαν ερωτηση παρα σαν δηλωση .
-Ναι;"με ρωταει ενω σηκωνει ολο του το σωμα ,κολλωντας το πανω στο δικο μου ,φερνοντας το προσωπο του πιο κοντα στο δικο μου ,νιωθωντας την αναπνοη του πανω στα χειλη μου .
-Κγχμ ,Aaron ;"τον ρωταω κοιτωντας οπουδηποτε αλλου ,αποφευγοντας τα γαλαζια ματια του ,που για εναν λγοο με αποσυντονιζουν .
Και δεν σταματησαν ποτε .Ειχαν αυτη την ιδιοτητα να σε σαγηνευουν ,να σε μαγευουν τοσο βαθια που τα ερωτευοσουν .Τα ερωτευτηκα .Τοσο βαθια ,και αμετακλητα αλλα ποιος ειπε οτι και αυτος εκανε το ιδιο και για εμενα .
-Τι προσπαθεις να κανεις;"τον ρωταω προσπαθωντας να κρατησω σταθερη την φωνη μου ,και να μην λυγισει μπροστα του .
-Τιποτα ."μου λεει κοιτωντας με εντονα ,στελνοντας κυμματα ηλεκτρισμου στο σωμα μου ."Τα κανεις ολα απο μονη σου ."συνεχιζει φερνοτνας την μυτη του κατα μηκος του λαιμου μου ,κανοντας με να ξεροκαταπιω .
YOU ARE READING
ʜɪs ʜᴇᴀᴠᴇɴʟʏ sɪᴅᴇ
RomanceΚαι το μονο που εψαχνε ήταν να βρει καποια που θα απολαμβανε το χαος του λες και γεννηθηκε για να ζει μαζι του σε αυτο . Και εκεινη..Ηθελε εναν παραδεισο Και εκεινος της προσφερε την κολαση . Do not copy the story . All Rights Reserved