-Την ποια μου;"ρωταει ενω σηκωνεται ορθιος κοιτωντας με στα ματια ,ενω πια το γαλαζιο τους εχει αντικαταστηθει απο το μπλε του παγου ,ενω φαινεται πως η εκρηξη του θυμου του δεν αργησε πολυ .
-Μην εκπλησεσαι .Αυτοι αυτο πιστευουν ,οπως και εσυ."του απαντω στριφογυρωντας τα ματια μου ,ενω σηκωνομαι ορθια στρονωντας την μαυρη μπλουζα χωρις να με ενδιαφερει το αδιακριτο βλεμμα του στα ποδια μου .
Προχωραω προς το παραθυρο ,μεχρι που το χερι του τυλιγεται γυρω απο τον καρπο μου σφιγγοντας τον ,κανοντας με να βγαλω ενα επιφωνημα πονου .
-Τι ειπες;"ακουγεται η φωνη του αγρια και ψυχρη κοιτωντας με εχθρικα στα ματια .
-Ειπα οτι με θεωρουν πορνη κατι που το κανεις και εσυ."του απαντω με ακριβως τον ιδιο τροπο .
Δεν ηθελα να σου χαριστω ,οχι εκεινη την φορα Aaron ,ηθελα να εκτιμησεις οτι προσπαθουσα να φανω δυνατη μπροστα σου ,ηθελα να υψωσω τοιχους οπως και εσυ εκανες ,αλλα περναγες γκρεμιζοντας τοσο απλα ,που απογοητευουν .
-Δεν σε θεωρω πορνη ."μου λεει νευριασμενος κοιτωντας με στα ματια ,γεματος θυμο σφιγγοντας με ,περισσοτερο .
-Τοτε σταματα να μου φερεσαι ,σαν μια ."του απαντω κανοντας τον να ελαφρυνει το κρατημα του ευκαρια για εμενα να τραβηχτω ."Τι με περασες ,Αaron και ερχεσαι οποτε θελεις ,μονο και μονο για να επωφεληθεις ,φιλωντας με ,δινοντας μου ψευτικες ελπιδες ,γιατι με γεμιζεις ενω εχεις σκοπο να με αδειασεις;"τον ρωταω σφιγγοντας τα χερι μου σε μπουνιες κανοντας τα νυχια μου να πιεστουν στο δερμα μου .
-Οφηλία-"παει να συνεχισει μα το μονο που κανω ειναι να γυρισω πλατη προς το μερος του ,κατευθυνομενη εξω ,μετα απο 3 μερες .
Βγαινω εξω ,περνοντας μια βαθια εισπνοη ,και στηριζομαι στα κακγελα του μπαλκονιου μου κλεινοντας τα ματια μου .
-Οφηλία-"ακουγεται για αλλη μια φορα η φωνη του μα σηκωνωτο χερι μυο δειχνοντας του να μου δωσει ενα λεπτο.
-Ενα λεπτο .Μονο ενα λεπτο ,θελω ."του ζηταω ακουγωντας την φωνη μου να βγαινει βραχνη απο τα βαθυ του σωματος μου .
Ησυχια απλωνεται κανοντας με να ηρεμησω για λιγο μεχρι να νιωσω τα χερια του να τυλιγονται στην μεση μου κανοντας με να πεταχτω ,πιο διπλα ,γυρνωντας να τον κοιταξω εκνευρισμενη .
Μα αυτος ακαθετος ,βαζει τα χερια του γυρω απο την μεση μου τραβωντας με κατα πανω του ,και αγνοωντας την αντισταση που κατεβαλλα ,τα σωματα μας ενωνονται ,βαζοντας με ,μεσα στην σφιχτη αγκαλια του .
ESTÁS LEYENDO
ʜɪs ʜᴇᴀᴠᴇɴʟʏ sɪᴅᴇ
RomanceΚαι το μονο που εψαχνε ήταν να βρει καποια που θα απολαμβανε το χαος του λες και γεννηθηκε για να ζει μαζι του σε αυτο . Και εκεινη..Ηθελε εναν παραδεισο Και εκεινος της προσφερε την κολαση . Do not copy the story . All Rights Reserved