[16.]

3.7K 457 77
                                    

Tον κοιτω αφωνη απο την εξομολογηση του .Τι ακριβως υποτιθεται σημαινει αυτο;Τι ακριβως υποτιθεται οιτ πρεπει να πω πανω σε αυτο;

Ενα μπερδεμα ,ενα μπερδεμα γεννιεται μεσα μου και αυτος ειναι η αιτια .Αυτος και τα λογια του.

-Aaron ."λεω το ονομα του προκειμενου να με κοιταξει προσπαθωντας να δω τι μου ζηταει  απο την εκφραση του .

Mα τιποτα ολα κενα και αδεια .

-Νομιζω πως εχεις κουραστει πολυ και δεν ξερεις τι λες ."του λεω βαζοντας διστακτικα το χειρ μου στο μπρατσο του ."Δεν θα ηταν καλυτερο να κοιμηθεις και να το συζητησουμε αυριο ."του λεω τριβωντας τον στο χερι ,μεχρι που το κεφαλι του γυρνω να κοιταξει το χερι μου επιμονα ,κανοντας με να το τρβαηξω μακρυα .

Μα πριν προλαβω να κανω κατι παρπανω το χερι του εχει τυλιχτει γυρω μου κανοντας με να κολλησω πανω του .

-Πιστευεις οτι δεν εννοω αυτα που λεω;"με ρωτα αποτομα με μια ψυχρη φωνη κοιτωντας με εντονα στα ματια ."Απαντα ειλικρινα."μου λεει αμεσως μετα σφιγγοντας με πανω του ενδειξη οτι δεν του αρεσει αν πω ψεμματα.

-Οχι δεν πιστευω οτι τα εννοεις .Δεν σε βγαζω ψευτη ή κατι τετοιο απλως μου ειναι αδυνατο να πιστεψω οτι μπορει να νιωσει οτιδηποτε καποιος σαν..εσενα."του απαντω κοιτωντας χαμηλα ,καθως εχω τον φοβο να κοιταξω ψηλα στα ματια του .

-Σαν εμενα;"ακουω την φωνη του παραξενεμενη απο τα λογια μου .

-Ναι δηλαδη .Παω στοιχημα ολη σου την ζωη την περασες μοναχος.Δεν εχεις  νιωσει δυνατα αισθηματα ,οπως τρυφεροτητα ,φροντιδα ,αγαπη.Νομιζω οτι μονο μισος και θυμο εχεις νιωσει και αυτα ειναι συσσωρευμενα μεσα σου .Δεν ξερω τι σε κρατα στο παρελθον αλλα σιγουρα δεν θα προχωρησεις στο μελλον ."του λεω με θαρρος ενω στο τελος σηκωνω το βλεμμα μου για να δω τα δικα του γαλαζια ματια .

-Το βιβλιο ,ξερεις το εχω διαβασει ."μου λεει τυλιγοντας τα χερια του γυρω μου πιο σφιχτα αυτη τη φορα ."Εσυ το εχεις ;"με ρωταει ξεροντας οτι χτυπα σε αδυναμο σημειο ,εχω να διαβσω βιβλιο εδω και καιρο  επειδη  δεν εχω τελειωσει το βιβλιο 'Ο δουκας και εκεινη'.

-Aaron ."σφυριζω αγρια καθως ξερω οτι αρχισε παλι τα παιχνιδακια του επιστρεφοντας παλι στον αλαζονικο χαρακτηρα .

-Τι λες να κανουμε μια συμφωνια;"με ρωταει κοιτωντας με ,διασκεδασμενος  απο την περιεργια στα ματια .

ʜɪs ʜᴇᴀᴠᴇɴʟʏ sɪᴅᴇWhere stories live. Discover now