[11.]

4.3K 508 115
                                    

Τον παρατηρω να φτιαχνει τον καφε του ,χωρις κανενα ιχνος συναισθηματος .Ουτε ηρεμια δεν καθρεπτιζεται στο προσωπο του ,ουτε γαληνη .Αλλωστε πως θα μπορουσε να γινει αυτο .

Το καθετι πανω του σιγουρα δεν αντικατοπριζει την ηρεμια .Ποτε δεν εγινε αυτο .

Ποτε αλλα εγω ακομα ηλπιζα .Ηλπιζα μεχρι το τελος ,αλλωστε η ελπιδα πεθαινει τελευταια .Αρα με λεγανε ελπιδα.

Παιρνει την κουπα με τον καφε και αοφυ μου ριξει ενα εντονο βλεμμα ,βγαινει απο την κουζινα ,με εμενα να τον ακολουθω ασυναισθητα .Το παραθυρο ανοικτο και εκεινος βγαινει στο μπαλκονι .

Εμμονη του ,να βγαινει στο μπαλκονι καθε μερα .Πολλες εμμονες ,μα δεν καταφερα να γινω μια απο αυτες .

-Γιατι-"παω να μιλησω μα σταματω τον εαυτο μου πριν μιλησει .

Δισταζα ,ποτε δεν κοιταξα να κανω κατι για τον εαυτο μου ,κοιταγα παντα τους αλλους .Δεν εβλεπα ομως τα τραυματα που δημιουργουσα στον εαυτο ,γιατρευοντας των αλλων .

-Γιατι..;"μου λεει ενω γυρναει να με κοιταξει ,παροτρυνοντας με να μιλησω .

-Γιατι ,εισαι παντα τοσο κακοκεφος ;"τον ρωταω αμεσως και εκεινος γυρναει να με κοιτα παραξενεμενα ,ενω μετα βγαζει ενα γελακι ,χλευαζοντας με .

-Ωστε αρχισαν οι ερωτησεις;"με ρωταει ενω στηριζει τα χερια του στο καγκελο του μπαλκονιου μου κοιτωντας κατω .

-Ειναι μια απλη ερωτηση ,ουτε να απαντησεις δεν μπορεις ;"τον ρωταω -κανοντας το λαθος -προκαλωντας τον να απαντησει .

Γυρναει να με κοιταξει με το πιο ψυχρο και απομακρο που εχω δει ποτε σε προσωπο ανθρωπου ,αφηνοντας την κουπα πανω στα καγκελα .

-Δεν με ξερεις ,Οφηλια .Μην προκαλεις οταν δεν ξερεις ."μου απαντα αποτομα ενω γυριζει πλατη παλι σε εμενα .

-Αφησες κανεναν να σε μαθει;Δεν απαντας σε καμια ερωτηση ειλικρινα ."του λεω ενω τον πλησιαζω επιφυλακτικα ."Σου αρεσει η λογοτεχνια;"τον ρωταω μετα απο την μεγαλη ησυχια που απλωθηκε καθως δεν απαντησε ουτε σε αυτην την ερωτηση .

-Μπορει."απαντα αινιγματικα κοιτωντας κατω τον δρομο και τους περαστικους.

-Σου αρεσει η συγγραφη;"τον ρωταω και εκεινος γυρνα να με κοιταξει με ενα σταβο χαμογελο.

-Μπορει ."απαντα ιδια και γυρνα ξανα στους περαστικους .

-Εισαι ψυχασθενης;"τον ρωταω νευριασμενη απο την αδιαφορια του .

ʜɪs ʜᴇᴀᴠᴇɴʟʏ sɪᴅᴇWhere stories live. Discover now