[18.]

4.2K 448 75
                                    

Βγαινω εξω ,κουνωντας αποδοκιμαστικα το κεφαλι μου ,μεχρι ενα κυμμα καπνου να με χτυπησει κανοντας με να γυρισω  να κοιταξω τον Aaron ,να  εχει τον θανατο αναμεσα απο τα χειλη του ,στηριζομενος διπλα ακριβως αποτ ο ασανσερ ,ενω πιο διπλα η κ.Μαιρη ,να προσπαθει να αναπνευσει ,κανοντας αερα ,για να φυγει ο καπνος απο εκεινον .

Και εκεινος ,απλως την κοιταγε ,την κοτιαγε να αργοπαλευει ,προσπαθωντας να επιβιωσει απο τα διχτυα του .

Γυριζω να τον κοιταξω ξανα επιμονα ,απο την ανωριμοτητα του αλλα και τηνα αναισθησια του ,δηαλδη ποιος θα αφηνε μια ηλικιωμενη γυναικα ,με προβληματα στην καρδια ,να διωχνει τον πυκνο καπνο ,βηχωντας συνεχομενα;

Μονο αυτος .Αυτος και ο θανατος του ,που εσπερνε ειτε χαρα ειτε δυστυχια στους γυρω του ,δεν ξερω γιατι επελεξε εμενα για να δωσει  χαρα αν και στο τελος μου την πηρε ,δεν ξερω τι ειχε στο μυαλο του και ποιος ηταν ο σκοπος του ,κανεις δεν ηξερε .Κανεις δεν εμαθε .Ηταν ο ανθρωπος μυστηριο .Τοσο γοητευικα μυστηριος.

-Αaron!"φωναζω ενω τρεχω προς την κ.Μαιρη ,βαζοντας το χερι μου στην πλατη της ,τριβωντας την παρηγορητικα ."Κ.Μαιρη ,ειστε καλα;"την ρωταω αμεσως ενω νιωθω μια ανησυχια να με κατακλυζει οταν την βλεπω να βηχει πιο πολυ ,λυγιζοντας σχεδον τα  γονατα της ,ετοιμη να πεσει ,λιποθυμη .

-Εγω ,κγχμ ,καλα ειμαι .Για σενα δεν ξερω."λεει με δυσκολια ,ριχνοντας μια αγρια ματια στον Aaron και αμεσως μετα σε εμενα ,κανοντας να χασω το εδαφος απο τα ποδια μου .

Η κ.Μαιρη ,δεν θα με κοιταγε ποτε ετσι ,ηταν μητερα ,φιλη ,αδελφη αλλα ποτε εχθρος .Και δεν θα ηθελα να γινω μια απο αυτους .

Την κοιτω πληγωμενη ,πριν ριξω το βλεμμα στο εδαφος ,νιωθωντας μια ανεξηγητη ντροπη ,ενω παιρνω το χερι μου απο την πλατη της ,και απομακρυνομαι .

-Με συγχωρειτε ."λεω αμεσως κουνωτας  το κεφαλι μου ,ενω αμεσως μετα ενα γελακι ακουγεται απο την μερια του Αaron ,που συνεχιζει να εχει τον θανατο ,αναμεσα απο τα χειλη του ,με ενα ειρωνικο υφακι πανω στο προσωπο του .

Που τον κανει τοσο υπεροχα ελκυστικο αλλα ταυτοχρονα εκνευριστικο .

-Φευγω ,απο εδω  .Ο αερας εγινε αποπνικτικος."λεει αμεσως η κ.Μαιρη ,μπαινοντας στο ασανσερ ,πριν ριξει μια αγρια ματια στον Aaron και μετα σε εμενα .

-Aaron!"του φωανζω μολις κλεισουν οι πορτες του ασανσερ ,γυρνωντας να τον κοιτξαω θυμωμενα.

ʜɪs ʜᴇᴀᴠᴇɴʟʏ sɪᴅᴇOnde histórias criam vida. Descubra agora