[8.]

4.1K 577 127
                                    

Ανακατευω τα παπλωματα με τα ποδια μου ενω συνεχιζω να εχω κλειστα τα ματια μου .Ενα συνηθειο μου απο οταν ημουν μικρη .Μπλεκομουν συνεχεια με πραγματα που δεν επρεπε .

Ανοιγω αργα τα ματια μου απο ενα ενοχλητικο φυσημα που ερχεται στο προσωπο ,για να συνατησω 2 καταγαλανα ματια να με κοιτανε εντονα.

-Ω,Χριστος!"λεω τρομαγμενη ενω τραβιεμαι προς τα πισω τραβωντας το παπλωμα για να καταλυψω την γυμνια μου .

-Οχι ο Aaron ειμαι ."μου απανταει απαλα  ενω απομακρυνει το προσωπο του απο το δικο μου .

-Τι κανεις εδω;"τον ρωτω με γουρλωμενα ματια απο πριν .

Παντα εκανε κατι που δεν ηξερα .Το αναπαντεχο .Αυτο κρυβοταν στο σκοταδι του .Πολυ αργα το εμαθα ομως .

-Ηρθα να σε ξυπνησω ."μου απαντα και γυριζω να κοτιαξω την πορτα που ειναι διαπλατα ανοικτη και μετα παλι το προσωπο του .

-Παραβιασες την πορτα;"τον ρωτω εκπληκτη καθως θυμαμαι οτι την ειχα κλειδωσει .

-Οχι."μου απαντα και τον κοιτω πιο μπερδεμενη απο ποτε ενω η αμηχανια μου εχει φτασει στα υψη καθως προσπαθω να τραβηξω το παπλωμα που καθεται παω του και τοτε συνειδητοποιω .

-Ντυσου !"τον προσταζω ενω βαζω το χερι μου μπροστα στα ματια μου για να μην δω τιποτα ."Γιατι εισαι γυμνος ;"τον ρωτω αμεσως ενω ανοιγω λιγο τα δαχτυλα μου για να δω οτι δνε εχει κουνηθει καθολου απο την θεση ενω συνεχιζει να με κοιτα ηρεμος με σταυρωμενα τα χερια στο γυμνο στηθος του .

-Δεν ειμαι τελειως γυμνος ."μου λεει χαλαρος .

-Το εσωρουχα δεν καλυπτει τιποτα."του λεω ενω βγαζω τα χερια μου κοιτωντας τον στα ματια .

-Ε,τοτε να το βγαλω ."μου λεει και πανικοβαλλομαι ,με αποτελεσμα να του πιασω το χερι του σταματωντας τον .

-Οχι !Δεν υποτιθεται οτι επρεπε να ειχες φυγει;"τον ρωτω ενω τραβαω το παλωμα πιο πανω .

-Και δεν θα σε αποχαιρετουσα ;"με ρωταει ενω με πλησιαζει κανοντας με να απομακρυνθω .

-Aaron ,πραγματικα πρεπει να κοιμηωθ για να παω στην δουλεια μετα ,δεν εχω ωρα για τις ανοησιες ."του λεω ενω κοιτω το ρολοι για να δω οτι εχει παει 10 η ωρα ;"Το βιβλιοπωλειο!"λεω ενω παω να σηκωθω μα με σταματα η φωνη του αμεσως .

-Το βιβλιοπωλειο θα μεινει κλειστο για σημερα ,το'πε ο πορνογερος ."λεει και γυριζω να τον κοτιαξω με γουρλωμενα ματια για το πως αποκαλεσε τον κΠετρο .

ʜɪs ʜᴇᴀᴠᴇɴʟʏ sɪᴅᴇWhere stories live. Discover now