Γυρνω το βλεμμα μου αλλου ,προσπαθωντας να ξεφυγω απο την κρυα ματια του .
Πως γινεται να λεει λογια με τοσο συναισθημα ,αλλα η μασκα να μενει πανω στο προσωπο του ;
Μονο εκεινη την μερα ,ειδα την αληθεια .Ειδα το αληθινο σου προσωπο .Η ματια σου γεματη λυπη ,ενα μεγαλο συγγνωμη ,καθρεπτιζοταν αλλα ποτε δεν βγηκε απο τα χειλη σου ,αφηνοντας με στο τιποτα ,σε ενα απολυτο μαυρο κενο.
Γιατι ψαχνοντας εσενα ,Ααρον .Εχασα τον εαυτο μου .Βυθιστηκα σε εσενα ,και δεν νομιζω να εχω ποτε την ελπιδα να βγω απο εδω μεσα .
Απο αυτο το κελι.
Τον βλεπω να γυριζει πλατη και να κατευθυνεται προς το παραθυρο ,ανοιγοντας το .Βγαινει εξω και τον ακολουθω για να τον βρω να καθεται στηριζομενος στα καγκελα ,κρατωντας τον θανατο στα δαχτυλα του ,παιζοντας μαζι του ,χωρις να το εχει αναψει .
"Aaron ,μου εχεις πει ποτε την αληθεια;"τον ρωταω ενω κοιταω το προσωπο του προσπαθωντας να αποκρυπτογραφησω καποιο συναισθημα ,τιποτα.
"Ναι ,αλλα οχι ολη .Και πολλα απο αυτα που σου εχω ειναι ψεμματα .Αλλα καποιοι ανθρωποι ειναι καλο να ζουν στο ψεμμα και ας αφησουν το θαρρος τους πισω .Δεν χρειαζεται παντα η αληθεια ."μου λεει ενω αναβει το τσιγαρο ,βαζοντας το αναμεσα στα χειλη του .
"Τι εννοεις;"τον ρωταω ενω στηριζομαι διπλα του κοιτωντας τον ουρανο .
"Ασε το θαρρος ,Οφηλία ."μου λεει ενω κοιταει κατω στους αδειους δρομους ,αυτης της ησυχης πολης .
Εκεινος ,φαινοταν οτι δεν χωρουσε σε αυτη την πολη.Εφερνε την καταστροφη .Τον ολεθρο ,γιατι απλως ηθελε .Μονο σε εμενα ηρθε ,ησυχα .Μεσα σε ενα βραδυ .Κρυβωντας τον εαυτο του μεσα στο μαυρο του σκοταδιου ,βρισκοντας εκει καταφυγιο .Μονο εκεινη την φορα .Καπως ετσι ηρθες ,Ααρον .Αθορυβα .Μα κοιτα διαολε ,κροτο που εφερες στην ζωη μου .
Κανεις δεν το φανταστηκε .Ουτε ιδια μου η ζωη .
"Και ποτε σκοπευεις να μου πεις την αληθεια;"τον ρωταω κοιτωντας τον εντονα ενω αυτος φυσαει τον καπνο ,φτιαχνοντας μικρα συννεφα θολουρας .
"Ποτε .Σου ειπα καποιοι ,ανθρωποι ,πιστευουν οτι ειναι στο φως ,αλλα κανουν λαθος .Εσυ εισαι το φως ,και περιτριγυριζεσαι απο το σκοταδι .Και δεν θα βγεις απο εκει .Εκτος και αν μαθεις την αληθεια .Που ελπιζω να μην την μαθεις ."λεει ενω μου ριχνει μια κοφτη πλαγια ματια κανοντας με να συνοφρυωθω .
YOU ARE READING
ʜɪs ʜᴇᴀᴠᴇɴʟʏ sɪᴅᴇ
RomanceΚαι το μονο που εψαχνε ήταν να βρει καποια που θα απολαμβανε το χαος του λες και γεννηθηκε για να ζει μαζι του σε αυτο . Και εκεινη..Ηθελε εναν παραδεισο Και εκεινος της προσφερε την κολαση . Do not copy the story . All Rights Reserved