[24.]

3.4K 414 93
                                    

Παιρνω μια βαθια ανασα ενώ κανω ένα βημα προς το μερος του ,προσπαθωντας να κοιταξω καπου αλλου εκτος από τις γαλαζιες παγιδες του .Σηκωνω λιγο το βλεμμα μου κοιτωντας τον στα ματια ,αυτή τη φορα .

Με κοιταγες με τοση προσηλωση λες και ηξερες τι εκανα .Ησουν ένα βημα πιο μπροστα από εμενα ,παντα το πανω χερι ,με τον ασο στο μανικι .Και περιμενες .

Τα χειλη μας φτανουν σε αποσταση αναπνοης κανοντας με αν ξεροκαταπιω από το ποσο πολύ τρεμω αυτή τη στιγμη .Ενωνονται .Ενωθηκαν λες και ηταν κομματια παζλ ,και ορκιζομαι πως τα χειλη του ηταν πιο θερμα και από ολη την ψυχρα του σωματος του .Κλεινω τα ματια μου και προσπαθω να του ανταπωδωσω το φιλι χωρις να λιωνω σε αφρατα σεντονια .Τα χερια του γλιστρουν κατω από την μαυρη μπλουζα μου .Το πισω μερος του λαιμου μου πνιγεται .Ο Aaron με φιλαει με περισσοτερο παθος .

Η καρδια μου τρεχει ,ενώ το αγχος μου με κατακλυζει .Τα δαχτυλα του χαιδευουν την μεση μου ,πειραχτικα κανοντας με να περιμενω .Θεε μου ,γιατι;Νιωθω την γλωσσα του να εισχωρει και να στριφογυριζει γυρω από την δικη μου .Τα χειλη του εχουν γευση γλυκια και καπνωδη ,και δεν μπορω να τα χορτασω .Με κανει να νιωθω λες και παιρνω φωτια –και ευχομουν να ενιωθε και εκεινος το ιδιο-. Αρνειται να με σβησει .Τα επιδεξια του χερια τυλιγονται γυρω μου ,κανοντας τα σωματα μας να κολλησουν .Δεν ξερω πώς να νιωσω .Μπορω μετα βιας να αναπνευσω .

Και το λατρευει .

Το λατρευες ,Aaron .

Απομακρυνομαστε για λιγο παρατηρωντας τον να περναει την γλωσσα του πανω από το χειλος του μονο και μονο για να τα υγραινει .

Και δεν αργει .

Παιρνω μια κοφτη ανασα ,όταν τα χειλη του βουτανε μεσα μου και με φιλουν βαθια .Η καρδια μου δεισλειτουργει και με αφηνει ασταθη .Ειναι τοσο κακος για μενα ,το ξερω – Το ηξερα -. Ωστοσο το σωμα μου θελει να είναι οσο το δυνατον πιο κοντα του γινεται .Ειναι ο τροπος που με κοιταζει ,σαν να με θελει .Και το τροπος που οι ακρες των δαχτυλων του γδερνουν το δερμα της μεσης μου .Τρεμω ,νιωθωντας περισσοτερη εκτεθειμενη μπροστα του .Το μυστηριο του με προσελκυει ολοκληρωτικα .Μαζι του ,νιωθω ότι ειμαι σε έναν άλλο κοσμο .Τιποτα δεν φαινεται να εχει σημασια .Λεω στον εαυτο μου ότι μπορει να είναι αμαρτια.

Είναι αμαρτια να ερωτευτεις τον Aaron .

Χωριζομαστε για λιγο ,αλλα ακομα με κραταει γερα πανω στο σωμα του .

ʜɪs ʜᴇᴀᴠᴇɴʟʏ sɪᴅᴇWhere stories live. Discover now