[7·]

4.4K 560 122
                                    

Χωρις να τους δωσω περεταίρω σημασια ,του γυριζω πλατη αρχιζοντας να περπατω .

Τα βηματα του ακουγονται απο πισω οχι ομως πολυ κοντα μου.Νιωθω την εντονη ματια του πανω μου και συνηθισμενη ψυχρα με τυλιγει.Δεν κουλουριαζομαι οπως θα εκανα παλια.Την αγκαλιαζω ,δεχοντας την .

Παντα δεχομουνα.Παντα κατι επαιρνα.Οχι απο αυτον ομως.

Φτανω μπροστα απο την πορτα την πολυκατοικιας μου και βγαζω τα κλειδιά απο την τσαντα μου .Παω να τα βαλω στην κλειδαριά αλλα η φωνη του με σταματαει.

-Δεν εχω φιλακι για καληνυχτα;"με ρωτα ειρωνικα ενω σκυβει προς το μερος μου περιμενωντας με να του το δωσω το "φιλακι".

-Δεν λες να καταλάβεις;"του λεω εκνευρισμενη απο την ανοητη συμπεριφορά του ."Αφησε με ησυχη ."συνέχιζω και γυρναω να ανοίξω την πορτα μου .

Αφου την ανοίξω και μπω μεσα ,παω να την κλείσω μα κατι την εμποδίζει.Κοιταω στο πάτωμα και βλέπω ένα μαυρο μποτακι να έχει μπει μεσα.

Ανοιγω την πορτα και ριχνω ενα αγριο βλεμμα στο ατομο που του ανηκει.ο Aaron .

-Δεν θα μου πεις να ερθω πανω;"με ρωταει κανοντας με να γουρλωσω τα ματια μου ."Εχει νυχτωσει πολυ .Μπορει να παθω κατι."μου λεει παριστάνοντας τον συνηθισμένο μικρο αβοήθητο αγορι.

-Δεν θα πάθεις κατι.Η νυχτα ειναι το δεύτερο σπιτι σου ."του λεω ενω παω να κλεισω την πορτα μα εκείνος συνεχιζει και εχει το πόδι του.

-Μπορει να εχεις δίκιο.Αλλα δεν μπορεις να με αφήσεις μονο μου .Ετσι;"με ρωτα ενω με κοιτα βαθια μεσα στα ματια μου .Τοσο βαθια που κοίταξε την ψυχη μου .

Την κοιταξε πριν μου την παρει .

-Μονο για σημερα.Το πρωι θα εχεις εξαφανιστεί.Και απο το σπιτι μου και απο την ζωη μου. " του λεω άγρια και αποτομα μα εκείνος ανενοχλητος μπαίνει μεσα με ενα στραβο χαμογελο λες και εχει κερδισει κατι .

Ειχε κερδισει ομως .Ειχε κερδισει πολλα .

Aνεβαινω τα σκαλια αργα με αυτον να με ακολουθει .Σκεπτομενη αν ειναι καλο που τον δεχομαι μεσα στο σπιτι μου .Η εικονα απο εμενα μεσα στα σκοταδια με εκεινον να μου μιλαει ,ερχεται στην θυμηση μου .

Σταματω μπροστα απο την πορτα και κοιτω το κλειδι στα χερια μου .Αν ανοιξω θα τον αφησω να δει ενα μερος της καθημερινοτητας μου .Ενα μερος της ζωης μου .Και αν εκανε κατι παρομοιο οπως εκεινο στο σπιτι του .

ʜɪs ʜᴇᴀᴠᴇɴʟʏ sɪᴅᴇDonde viven las historias. Descúbrelo ahora