[9.]

4.3K 536 81
                                    

Σταματω να ανταποκρινομαι στο φιλι του μολις συνειδητοποιω τι γινεται και  βαζω τα χερια μου στο γυμνο στηθος τουμε σκοπο να τον  απομακρυνω .

Μα δεν ειχα καταλαβει οτι ειχα ηδη μπλεξει .Ειχε φτιαξει τοσο καλα την πλοκη του ,που δεν καταλαβα οτι το μυστηριο αυτου του βιβλιο  ,οχι μονο σε μαγευε ,σε κατεστρεφε .

-Γιατι το εκανες αυτο;"τον ρωτω ψιθυριστα χωρις να τον κοιταξω στα ματια του .

Μπορω να νιωσω το βλεμμα του πανω μου ,η ψυχροτητα του να εχει κατακλυσει το σωμα μου.Η απαντηση του δεν ερχεται ποτε ,κανοντας με να σηκωσω το βλεμμα μου και να τον κοτιαξω .

-Γιατι;"τον ρωτω με αποτομο τονο της φωνης κανοντας να σχηματισει ενα στραβο χαμογελο ,μα αυτο το χαμογελο δεν εφτασε ποτε στα ματια του .

Κανενα δεν εφτανε .Οσο φως και να εριχνες το σκοταδι του το καλυπτε ,οπως ειχε καλυψει και αυτον.Τον ειχε πνιξει εκει μεσα.

-Ετσι ."μου λεει συνεχιζοντας να μου χαμογελαει .

Και καθε χερι βοηθειας που του εδινα ,αυτος το επαιρνε τραβωντας με προς τα μεσα .Μεχρι που πνιγηκα και εγω .

-Ετσι;"τον ρωτω εκνευρισμενη απο την αλαζονικη συμπεριφορα του ."Δεν μπορεις να το κανεις αυτο Aaron .Κανεις τα παντα με το ετσι θελω .Παιρνεις αποφασισεις για εμενα ,μπαινεις στην ζωη μου με το ετσι θελω .Και τωρα με φιλας με το ετσι θελω .Μηπως θα με βιασεις κιολας;"τον ρωτω  ενω παιρνω το σεντονι που ειχε πεσει αφηνοντας ακλυπτα ενα μερος του σωματος μου .

-Τι με εμποδιζει;"με ρωταει ενω με κοιτα πλησιαζοντας το προσωπο μου .

-Ακους τι λες;"τον ρωτω ενω σηκωνομαι με το σεντονι τυλιγμενο γυρω μου ."Τι στο καλο ,ανθρωπος δεν εισαι;Αισθηματα δεν εχεις;"τον ρωτω ενω σφιγγω το σεντονι πανω μου προσπαθωντας να μην αφεθω και τον βαρεσω .

Δεν ειχε .Αλλα το ειδα στο τελος .Η ψηχη του ηταν τοσο μαυρη που τα αισθηματα δεν φαινονταν , αν υπηρχαν .

-Αν θες να μαθεις αν εχω κανε με να νιωσω .Τοτε θα αποκτησω ."μου λεει αινιγματικα ενω σηκωνεται απο το κρεβατι βαζοντας το παντελονι του .

-Δεν σε καταλαβαινω."του λεω περιμενωντας τον να μου εξηγησει τι εννοει .

Κατι που φυσικα δεν εκανε .Του αρεσε να με μπερδευει ,κι εμενα .Αλλα οχι ομως με εκανε να καταληξω .Η καταστροφη μου ομως ηταν μονο η αρχη .

ʜɪs ʜᴇᴀᴠᴇɴʟʏ sɪᴅᴇWhere stories live. Discover now