[20.]

3.4K 439 95
                                    

Η μυρωδια της κλεισουρας στο σπιτι ,εχει γινει συνηθεια αυτων των 3 ημερων .

3 ημερες που ποτε δεν με εψαξες .

Καθομαι στο σπιτι μου ,αυτες τις μερες ,χωρις να κανω απολυτως τιποτα .Δεν εχω διαβασει ουτε ενα βιβλιο ,δεν εχω καθαρισει το σπιτι ,δεν απαντω σε τηλεφωνηματα των γονιων μου ή του κ.Πετρου ,που με περνει τηλεφωνο ,απειλωντας με πως αν δεν ερθω να παρω την αποζημιωση μου ,θα την χασω .

Τρεις μερες που δεν εχω επικοινωνησει μαζι του .

Δηλαδη ουτε θα ηθελα .

Τα λογια του πρωην αφεντικου μου ,εχουν μπει στο μυαλο μου ,βρισκοντας εκει μονιμη ή στασιμη κατοικια;Προσπαθω να σκεφτω σοβαρα αλλα τιποτα δεν με εχει κανει να βγω εξω και να τον βρω .

Να μιλησουμε .

Ακομα και αυτο μου φαινεται αδιανοητο και ακρως κουραστικο .Απλως θελω να κατσω ,μεσα στο σπιτι μου ,χωρις να κουνηθω ,στον καναπε κοιτωντας τον τοιχο ,απεναντι .Δνε ειναι οτι εχω παθει καποια καταθλιψη .

Δεν εχω διαθεση για τιποτα ομως .

Ουτε να διαβασω το αγαπημενο μου βιβλιο .Ανεμοδαρμενα Υψη .

Ουτε αυτο .

Το τηλεφωνο μου χτυπαει κανοντας με να κοιταξω βαριεστημενα την οθονη μπροστα προσπαθωντας να διαβασω το ονομα που αναγραφεται ,αλλα ακομα και αυτο μου φαινεται ανουσιο .

Η συναναστροφη μου με τον κοσμο ,ανουσια...

Δεν περιμενα ποτε να με αποκοψεις απο τον κοσμο μου .Τα βιβλια μου .Δεν πιστευα ποτε οτι να σε βαλω στην ζωη μου ,θα ηταν κινδυνος για εμενα ,Aaron .Δεν περιμενα οτι θα ησουν επιπτωση ,της ιδιας μου της επιλογης .Αλλα ξεχασα να σκεφτω κατι ,γλυκια καταστροφη μου .Την ειρωνια του συμπαντος .

Γιατι ειρωνεια ειναι να εισαι προθυμος να δωσεις μεχρι και την ζωη σου για καποιον και ο ιδιος να σε σκοτωνει .

Το κινητο μου φωτιζεται παλι κανοντας με να κουνηθω πιανοντας το ,για να δω μυνημα .

Μυνημα απο : Aaron 

Σου ελειψα;

11:24 α.μ.

Μερικες φορες ομως η απολυτη καταστροφη ειναι ο μονος τροπος να αποδειξεις οτι οιτρυφερες καρδιες δεν τραχαινουν .

Αφηνω το κινητο μου διπλα ,και βυθιζομαι για αλλη μια φορα στην σκεψη μου .

Δεν ειμαι πορνη .Δεν αξιζω να αποκαλουμαι ετσι ,επειδη αφηνομαι στα αισθηματα μου και η λογικη μου φευγει .

ʜɪs ʜᴇᴀᴠᴇɴʟʏ sɪᴅᴇWhere stories live. Discover now