[10.]

4.4K 514 172
                                    

Τον βλεπω να βγαινει εξω απο το δωματιο ,ανετος ,σαν να αυτο που προηγηθηκε να μην σημαινε τιποτα .

Ειναι τοσο εγωιστης ,αυταρχικος και υπεροπτης .Πιστευει οτι μπορει να κανει τα παντα χωρις να βλεπει τις συνεπειες .Κοιτωντας μονο πως θα σωθει αυτος ,δεν τον νοιαζει κανεις αλλος .

Πραγματα που παρελειψα ,που δεν εδωσα την παραμικρη σημασια ,τα προσπερασα ετσι απλα.Λαθος μου ..

Αρπαζω μια μπλουζα μου και μια φορμα .Αφου τα βαλω γρηγορα ,βγαινω απο το δωματιο με προορισμο την κουζινα .Μπαινω μεσα και τον βλεπω να ανοιγει τα ντουλαπια ενα-ενα ,ψαχνοντας μαλλον τον καφε.

-Aaron .Σου εχω πει οτι ζητας παραλογα πραγματα .Δεν θα σουδωσω ουτε το μυαλο μου ,ουτε την καρδια μου αλλα ουτε και την ψυχη μου .Δεν θελω και δεν θα τα εδινα παρα μονο αν αγαπουσα καποιον .Πρεπει να αποδεχτεις οτι δεν προκειται να γινει κατι αναμεσα μας και για αυτο θα σου επαναλαμβανω για αλλη μια φορα να φυγεις."του λεω οσο πιο ηρεμα μπορω προσπαθωντας να μην τον εκνευρισω μα το σκοτεινο βλεμμα που συναντω οταν σηκωνω τα ματια μου ,με τρομαζει κανοντας με να κανω ενα βημα πισω ακουμπωντας τον παγκο πισω .

-Δεν σε ρωτησα οταν σου ειπα για το τι θελω .Σου τα δηλωσα .Σε ενημερωσα για το τι εισαι διατεθημενη να χασεις .Αρα ειτε θελεις -που θα θελησεις -ειτε οχι ,εγω  θα τα παρω ."μου λεει ενω γυρνα το σωμα του ολο προς εμενα ,κλεινοντας ενα ντουλαπι με το χερι του ,αφηνοντας το εκει .

-Γιατι;Μια χαρα ηρεμη ημουν ."του λεω σταματωντας μολις τον βλεπω να με πλησιαζει ,και εγω να μην απομακρυνομαι ,καθως ενα μερος που αποζητα την ψυχρη επαφη που μου δινει .

Τοσο μικρη και αδυναμη που δεν ειχα καταλαβει τιποτα .Ειχε παρει τον βασιλια μου ,στο σκακι ,απο την πρωτη στιγμη που με πλησιασε .

-Ηρεμη .Δεν μου αρεσει η ηρεμια ."μου λεει ενω βαζει τα χερια του διπλα απο το σωμα μου ,εμποδιζοντας με να φυγω ."Ειδικα ,σε ενα τοσο ομορφο προσωπο ."συνεχιζει ενω γερνει το κεφαλι του στα δεξια συνεχιζοντας να με κοιταζει με τα μπλε του ματια ."Με εκνευριζει η αθωοτητα που καθρεπτιζεται στο προσωπο σου .Με εκνευριζουν πολλα ,μα δεν σημαινει οτι δεν τα θελω ."μου λεει ενω πλησιαζει το προσωπο του στο προσωπο μου ."Και δεν σημαινει οτι δεν θα τα καταστρεψω ."λεω οταν βρισκεται σε αποσταση αναπνοης .

Η θεληση μου να τον πιασω απο τον αυχενα και να τον φιλησω ,γεννιεται μεσα μου ,οσο κοιτω τα χειλη του .Ενα στραβο χαμογελο σχηματιζεται στα χειλη του ,και γυρνω να κοιταξω τα ματια του .

ʜɪs ʜᴇᴀᴠᴇɴʟʏ sɪᴅᴇDonde viven las historias. Descúbrelo ahora