SLOVO NA ZÁVER

200 26 16
                                    

Nakoniec sme došli až sem. Popravde, občas som o tom dosť pochybovala. 

Koniec zrejme nie je taký, aký ste chceli, poprípade čakali. Je neurčitý a naraz môže byť šťastný aj tragický. Prežila Argia? Neviem, nikdy som sa nad tým nezamyslela. Ale ja osobne preferujem skôr šťastné konce, práve preto je v mojich očiach Amaieran dcérou Argie a Thea. No každý si to môže vyložiť ako chce. Môže to byť hocijako, vážne, tuto sa medze nekladú :)

Vlastne, koniec patrí medzi tých málo vecí, s ktorými som v tomto príbehu spokojná.

Mám pocit, že tento príbeh je odfláknutý a z myšlienky by sa toho dalo vyťažiť oveľa viac. Som si tým istá. No tomuto príbehu chýba to najdôležitejšie, aby som ho mohla kvalifikovať medzi dobré- chýba z neho moje srdce.

S týmto príbehom nemám taký vzťah ako s ostatnými. Necítim ho. Čo mi je naozaj ľúto, avšak nič proti tomu už nezmôžem. 

V každom prípade som veľakrát pochybovala o tom, že príbeh dopíšem. Nebavil ma, nemal také ohlasy, ale odmietala som si priznať porážku a jednoducho sa na to vybodnúť. Nebolo to také strašné, aby sa z toho nedalo nakoniec niečo vyčarovať a hoci mne sa to veľmi nepáči, vidím, že niektorým z vás áno. 

Práve preto sa vám chcem strašne poďakovať za podporu a všetko, čo ste tomuto príbehu dali. Chcem, aby ste vedeli, že si to cením. Zas a znova mi dokazujte, že hoci všetko vyzerá na prehru, všetko sa dá dotiahnuť do úspešného konca. Dokonca aj tento príbeh, ktorý celkom vyskočil v hlasoch a ako som už spomínala, dosiahol aj prvé miestečko v paranormal :3 (nuž, nezaslúžene, ale čo už :D)

Skôr, akoby to niekomu napadlo, pokračovanie nebude. To viem na tisíc percent :D 

Takto nakoniec len poznamenám, že dúfam, že niekedy sa ešte stretneme pri mojom inom príbehu :)

AHOJTE!

Argia ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora